piątek, 25 października 2013

P jak Pupa

Dzisiejszy manicure będzie bardzo kobiecy. Kojarzy mi się właściwie z kobietą wampem ;)
Mianowicie mam na sobie lakier Pupa 619 Deep Ruby . Jest to naprawdę głęboki rubin z shimmerem. Czasami wychodzi z niego lekki bakłażan z rubinowym shimmerem. Lakier ma cudowną pigmentację, jest to właściwie jednowarstwowiec. Pięknie wygląda zarówno w słońcu jak i w cieniu. Nie ma co tu dużo pisać, jest bardzo kobiecy i seksowny ;D Zapraszam na zdjęcia :)

Mam na paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, jedna grubsza warstwa Pupy, jedna warstwa Seche Vite.











   
                                   Podoba Wam się moje wydanie kobiecości i seksapilu ;) ?

22 komentarze:

  1. Niesamowicie mi się podoba :)
    Jest przepiękny, taki "mój" ;)
    Jak Ci pięknie z tą kobiecością i seksapilem ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a dziekuję, dziekuję :)
      Ja też bardzo lubię takie kolory, tutaj świetne jest jeszcze to , że wystarczy jedna warstwa, wysuszacz i manicure gotowy w ciągu kilku minut :)

      Usuń
  2. Bardzo sexy :-)
    Taki moj kolor na jesien

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, podobny do Let's Groove z China Glaze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę ten China Glaze, ale go nie mam :) A Ty go masz, z chęcią zobaczę :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten kolor! Jeden z najlepszych wampów jakie mam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go mam pierwszy raz na sobie, ale przyznaję, że skradł mi serce :)

      Usuń
  5. Przepiękny!!!! Zgadzam się w 100% że jest meeega sexi. Też go chcę :). Tylko drogie te lakiery a u mnie ostatnio cienko z kasą :(.Ja mam dziś opóźnienie, bo jakiś baran przeciął światłowody i od 22 do 14 nie było u nas internetu... jakaś masakra... chyba cierpię na uzaleznienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli cierpisz na uzależnienie od mojego bloga to ja jestem bardzo połechtana :D
      p.s. a taka mała prośba ode mnie ...tak się właściwie znamy od początku mego bloga, czy ja mogę poznać Twoje imię?

      Usuń
  6. oczywiście mam na imię Kaśka :) a od Twojego bloga jestem uzależniona, bo po Twoich wpisach sądzę, że fajna z Ciebie osóbka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osóbka to nawet dobre określenie, bo ja raczej takich kieszonkowych rozmiarów jestem :DDD
      No to internetowego bruderszafta mamy za sobą :D

      Usuń
    2. :) miło mi i oficjalnie zazdraszczam drobnej budowy bo ja całe życie walczę z nadmiarem kg :(

      Usuń
  7. przepiękny :) mogłabym się na niego patrzeć w nieskończoność :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)