środa, 30 listopada 2016

O jak Orly

Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier, który noszę od wczoraj i jestem w nim zakochana ;D Mam na sobie Orly Celebrity Spotting (kolekcja świąteczna 2016 Sunset Strip), czyli cudny fiolet wypełniony fioletowo-złotym shimmerem. Lakier nakłada się bardzo łatwo i przyjemnie, potrzebne mi były dwie warstwy do pełnego krycia. Orly zmieniło pędzelki na grubsze i uważam, że to był strzał w dziesiątkę , bo malowanie było bajecznie proste. Zresztą ja jestem fanką grubszych pędzelków i dlatego też ta zmiana bardzo mi odpowiada ;)
Lakier jest obłędnie piękny, bardzo w moim typie ;)
P.s. Dodam tylko, że mój aparat ciut za mocno ocieplił ten fiolet, zdjęcie samej buteleczki lepiej oddaje jego realny kolor ;)

Mam na sobie : jedną warstwę Misslyn Repair & care, dwie warstwy Orly, jedną warstwę Sally Hansen Insta-Dri.












 




Wpadło Wam coś w oko z zimowej kolekcji Orly?

14 komentarzy:

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)