poniedziałek, 21 października 2013

O jak OPI

Dzisiejszy dzień jest dla mnie dość wyjątkowy ... Dziś są moje urodziny... :) Jako lakieroholiczka zażyczyłam sobie na prezent oczywiście lakiery :D i dziś pokażę Wam jeden z nich. Przyznam, że postanowiłam trochę zabłysnąć, dlatego też wybrałam OPI Kiss Me at Midnight ( kolekcja Mariah Carey Holiday zima 2013). Lakier ten to piasek w kolorze błękitnym, lekko chabrowym. Wypełniony jest srebrnym glitterem - małymi i wiekszymi heksami. Ma dość gęstą konsystencję, ale nakłada się całkiem w porządku. Ja dałam dwie warstwy. Wysycha bardzo szybko na tradycyjną piaskową fakturę, ale z powodu glitteru mocno błyszczy. Kolor bardzo mi odpowiada, zobaczymy jak się będzie dziś nosił, jaka trwałość - to mój pierwszy piasek z OPI.


Mam na sobie: jedną warstwę Nail Tek foundation II, dwie warstwy OPI.















                                 Wpadło Wam coś w oko z zimowej kolekcji OPI?





25 komentarzy:

  1. Urodzin nie obchodzę, ale wiedz, że życzę Ci jak najlepiej codziennie, nie tylko dzisiaj :))
    Trochę oczodajny ten niebieski piaseczek, ale mi się szalenie podoba :)
    Nie ma to jak samemu sobie wybrać prezent, zadowolenie gwarantowane ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo :D
      Ten lakier jest mocno biżuteryjny :DDD ale odcień ma bardzo fajny, bardzo lubię wszelkie niebieskości :)

      Usuń
    2. Po pierwsze wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin!!!! dużo uśmiechu, radości no i lakierów :). Tak jak napisała Iza megabiżueryjny ale daje fajny efekt. W końcu jak szelć to na całego!!!

      Usuń
    3. Dziekuję serdecznie za życzenia :D
      Lakier bardzo przykuwający oko :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :D

    Widzę że mamy podobne zachciewajki w kwestii prezentów, bo ja zapragnęłam Stay the Night na święta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mi też się strasznie podoba Stay the Night i na pewno w końcu trafi w moje ręce :DDD

      Usuń
  3. ok...ujawniam sie :)
    V. z Niemiec:)

    wszystkiego NAJ......a lakierek na paznokciach sliczniej wyglada niz w buteleczce:) Jak to sie czasami mozna pomylic patrzac tylko na zewnetrzne atrybuty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam dodac, ze juz w piatek bede w PL z paczka;)

      Usuń
    2. Witam Witam :DDD starsznie mi miło :) Dziękuję za życzenia :)
      Już nie mogę się doczekać paczuszki :)

      Usuń
    3. hehe...wlasnie jestem w trakcie pakowania przesylek:)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego:) lakier fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Fajny, ale trochę gorzej się zmywa niż inne pisaki, to przez ten glitter...następnym razem dam pod niego bazę peel off Essence...

      Usuń
    2. ta baza jest super.....pewnie dla tych, ktore zmywaja lakier codziennie to w ogole super wynalazek.....
      u mnie troche za szybko zaczelo schodzic....ale i tak warta uwagi

      Usuń
    3. Jak tylko dorwałam tę bazę to kupiłam od razu trzy opakowania :DDD rewelacyjna pod glittery :) Dla mnie bombowy wynalazek ;D

      Usuń
    4. pod wszelkie brokaty to jest cudo....bo zmywanie tego doprowadza mnie do szalu

      Usuń
    5. Dokładnie, nie dość , że nerwy to ja mam potem strasznie przesuszoną płytkę, a czasami nawet zarysowaną :( no, ale odkąd mam essence to już nie ma problemu..chyba, że tak jak dzisiaj , niestety nie pomyślałam, że sie będzie ciężko przez ten brokat zmywał :((( na szczęście obeszło się bez uszkodzeń płytki :)

      Usuń
    6. mi tez sie zawsze rysuje plytka....dlatego malo maluje takimi gliterami, ale przez pewna osobe(nie bede wytykac palacami) zakupilam kolejne glitery (nyx(, o ktorym pisalam i P2).

      mam nadzieje, ze tamte beda sie zmywaly spokojnie...jak nie to tez zastosuje baze peel off.

      Ps. paczka zapakowana, czeka.....

      Usuń
  5. Jako dodatek do mani bardzo go lubię, samodzielnie jest dla mnie trochę za krzykliwy.

    STO LAT, STO LAT...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      no jest mocny, myślę, że też często będę go dodawać do mani, ale raz na jakiś czas na pewno z nim pójdę na całość :DDD

      Usuń
  6. Piękność, ale zmywać bym go nie chciała. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciężko, ale nastepnym razem na pewno dam pod niego bazę peel off Essence :)

      Usuń
  7. Wygląda bardziej na brokat niż piasek, ale kolor piękny :)
    No i oczywiście wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      On ma tak dużą ilość brokatu w sobie, że tak naprawdę to po dotyku i lekkim macie widać , że to piasek... :D

      Usuń
  8. niby mi się podoba ale coś mi w nim nie pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to jest kwestia odcienia, to nie jest taki standardowy niebieski...a może za dużo w nim brokatu dla Ciebie? Mi się podoba, ale przyznam, że mocno przykuwa uwagę :DD

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)