wtorek, 29 października 2013

E jak Essie

Dziś u mnie duecik lakierowy, mianowicie Essie Vested Interest i Essie Bahama Mama . Vested Interest to krem o cudownym kolorze szarości z domieszką zieleni (kolekcja For The Twill of It jesień 2013). W zależności od światła raz jest bardziej szary, a raz bardziej zielonkawy. Nakłada się bardzo fajnie, krycie całkiem, całkiem, aczkolwiek ja dałam trzy cienkie warstwy. Kolor ten trafia na moją listę ukochanych lakierów, jest cudowny :D Natomiast Bahama Mama ( kolekcja It's Better in the Bahamas lato 2007) to również krem , a jego kolor to dla mnie taka purpurowa wiśnia. Bardzo fajnie się nakłada, ale krycie takie sobie, dałam trzy warstwy, ponieważ po dwóch wciąż widziałam prześwity. Kolor jest cudowny i zastanawiam się dlaczego ja tak długo zwlekałam z jego zakupem...Ale już jest mój i jestem w nim zakochana ;)
Mnie ten duet zauroczył, super mi się go nosi...

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, trzy warstwy Essie Vested Interest, trzy warstwy Bahama Mama, jedna warstwa Seche Vite.














Macie swoich ulubieńców z jesiennej kolekcji Essie? Co myślicie o moim duecie ?

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. POwiem Ci, że tak mi się spodobało, że będzie żal zmywać :(

      Usuń
    2. Nie zmywaj ;p żartuję, znam ten ból ;)

      Usuń
  2. Cudne połączenie!!!! ja mam na razie szlaban na lakiery, bo wczoraj zapłaciłam za okna i parapety :( ale za niecały m-c mam imieniny to wyciągnę ciut kasy od ślubnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie niech Mąż wyskakuje z kasy, a co.... ! Duecik też uważam za udany ;)

      Usuń
  3. Duet idealny :))
    Vested Interest bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, a Bahama Mama to już klasyka :))
    Zmywaj, zmywaj, bo czekam jutro na coś nowego ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Vested Interest jest całkowicie w moim stylu, wiedziałam, że to bedzie mój ulubieniec z tej kolekcji...cieszę się , że przestałam się opierać i kupiłam Bahamę...jest cudowna...

      Usuń
  4. Bahama Mama bardzo lubie i mam. szczegolnie ujelo mnie to ze po ponad tygodniu wygladal super ale zmylam bo mi sie znudzil:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tak uzależniona od malowania paznokci, że nie ma mowy o noszeniu jednego mani tak długo :) także nigdy nie jestem w stanie podać trwałości danego lakieru :(

      Usuń
  5. Vested Interest - przepiękny!!! Zupełnie nie rozumiem, dlaczego jeszcze go nie mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam , że powinnaś w takim razie zmienić ten stan rzeczy i powiększyć swoją kolekcję :D

      Usuń
  6. to połączenie kolorów jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Duet w sam raz na jesień! Chociaż myślę, że osobiście wybrałabym inny odcień zieleni. I olaboga skórki odsuwamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odsuwam, nie odsuwałam i nie zamierzam odsuwać skórek!!! Owszem aktualnie sa bardzo pzresuszone, ale jak sie jest gospodynia domowa na pełny etat, to nie zmiłuj się...Poza tym uważam, że nie mam aż takich dużych skórek by je usuwać...A wszelki sprzęt do ich usuwania napawa mnie przerażeniem... już tak mam, że nawet na widok igły robi mi się słabo...że o odsuwaniu skórek lub co gorsza ich wycinaniu nie wspomnę..także brak zabiegu usuwania moich skórek ma kilka podłoży, a jak komuś to nie pasuje to już raczej nie mój problem :P

      Usuń
    2. Też mam podobne odczucia co do tych sprzętów do usuwania skórek, uważam ze Twoje paznokcie wyglądają bardzo dobrze skórki mi nie przeszkadzają (sama nie usuwam)
      Świetne kolory, ten wiśniowo-bordowy to w szczególności ;)

      Usuń
    3. Baham Mama jest super :)
      p.s. tak sobie myślę, że skoro ja mogę żyć z moimi skórkami, to tym bardziej inni ;)

      Usuń
    4. Dominiko, olaboga odsuwaj tylko i wyłącznie SWOJE skórki :))
      To nie powód, by zabierać się za cudze :))
      Sztuką jest akceptowanie kogoś takim jakim jest, a nie zmienianie go na siłę :))
      Izabelo, lubię Twoje mani, Twoje paznokcie i tym bardziej Twoje skórki, które absolutnie w niczym mi nie przeszkadzają :))
      Kochana, rób swoje :)))

      Usuń
    5. Jak czytam tego typu komentarze to dopiero OLABOGA mam ochotę powiedzieć- niestety zawsze się takie "Dominiki" wśród komentujących znajdą. Iza Twoje skórki to Twoja sprawa, ważne, że Ty się z nimi dobrze czujesz. Mnie absolutnie nie przeszkadzają, uważam, że wszystko jest bardzo estetyczne, czyste i zadbane.

      Połączenie bardzo udane, BM mam i bardzo lubię:)

      Usuń
  8. Zielony piękny. Na razie jestem na etapie odkładania kaski na jesienną kolekcję. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zieleń jest cudowna, polecam kupić, bo jest warta grzechu :DDD

      Usuń
  9. Iza....dzis dorwalam nowa kolekcje P2 Mirror Mirror....mi wpadl w oko tylko ciemy fiolet, taki burgund.....zerknij w necie, bo moze cie tez zainteresuje....
    nie mam niestety czasu napisac wiadomosci i wyslac mojego swatcha...
    zreszta u mnie jest LE essence SUPERHEROES....(dzis weszla)

    zmykam spac, bo jutro ciezki dzien

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)