czwartek, 3 października 2013

I jak Isadora

Mój dzisiejszy manicure to ISADORA City Khaki. Z kolorem khaki to ten lakier ma niewiele wspólnego :) No, może taką kapkę khaki to on w sobie ma, ale tylko odrobinę ;) Mimo to kolor bardzo przypadł mi do gustu. Jest to stalowa szarość wypełniona srebrnym i szarym shimmerem. Shimmer, zwłaszcza ten szary, jest mocno widoczny na paznokciu , co daje ciekawy efekt. Lakier ma świetną konsystencję i krycie, które uzyskałam po drugiej cienkiej warstwie. Bardzo szybko schnie, mimo to ja jak zawsze użyłam wysuszacza.
Bardzo lubię wszelkiej maści szarości, ten plasuje się w rankingu wysoko, nie tylko ze wględu na kolor , ale i jakość :)

Mam na paznokciach: jedną warstwę Nail Tek foundation II, dwie warstwy Isadory, jedną warstwę Seche Vite.









Uważacie, że szarości są nudne czy wręcz przeciwnie?

8 komentarzy:

  1. U mnie na monitorze wygląda jak stalowy z nutą khaki- ładny i pasuje mi na teraz. To jakaś nowa kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  2. :) no dokładnie on właśnie jest taki stalowy z odrobiną khaki, ale to zależy pod jakim kątem pada światło ;) ja go kupiłam już jakieś 2 lata temu ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię szarości, te kremowe i te połyskujące, i absolutnie żadnych nie uważam za nudne :)
    Ta z Isadory niesamowicie mi się podoba, bo nie jest płaska i bez wyrazu :)
    Koniecznie też muszę Ci napisać, że do mojej lakierowej części życia wnosisz dużą porcję świeżości, bo pokazujesz tak piękne lakiery-perełki, których bez Ciebie zapewne nigdy bym sama nie odkryła :))
    Fajnie, że tutaj jesteś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej....jak mi miło się zrobiło....to mój blog jednak jest komuś potrzebny.... :DDDDDDD
      Trochę mnie zatkało.....dziekuję :)

      Usuń
  4. Świetny kolor. Żałuję, że nie mam teraz czasu żeby malować częściej paznokcie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolor. podziwiam kunszt. ja na razie cwicze i chyba daleka droga przede mna. fajnie jest podgladac fajne pomysly bo to inspiruje i mobilizuje mnie.... tylko musze ograniczyc moje zakupy lakierowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ojjj, z tymi zakupami lakierowymi to raczej ciężka sprawa w moim przypadku...mam słabą wolę... :DDD

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)