wtorek, 1 października 2013

O jak Orly

Na moich paznokciach dziś wylądował lakier ORLY  Rockin' Rocket (kolekcja 'Tis The Season zima 2010). Jest to ciepły burgund wypełniony złotym shimmerem. Dla mnie ten kolor jest bardzo jesienny i dosyć klasyczny, przyznam, że czuję się w nim elegancko. Bardzo dobrze napigmentowany, daje krycie po dwóch cienkich warstwach. Cudownie mieni się w słońcu.

Mam na sobie: odżywkę wygładzającą z kompleksem wapnia Paloma, dwie wastwy Orly, jedna warstwa Seche Vite.









Jakie macie ulubione kolory, które nosicie tylko jesienią ?

8 komentarzy:

  1. German-icure by OPI i Oktoberfest dobrze wyglądają jesienią:)

    Orly wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Oktoberfest i też go bardzo lubię :) A po Twoich swatchach Germanicure bardzo mocno się zastanawiam nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda cudnie!!! Ja planuję (bo to moja pierwsza jesień z lakierem na paznokciach :) ) nosić fiolety, granaty, przydymione brązy i ciemnozielone a jak wyjdzie to się okaże :) no i może ciut szarości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam szarości , więc mocno Cię zachęcam do ich nioszenia :)

      Usuń
  4. Piękne to Orly :)
    Tej sztuki nie mam, ale narobiłyście mi ochoty na Octoberfesta :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dużo wspaniałych lakierów, tak mało pieniędzy. Ehh kolejny lakier, który mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, gdyby tak wygrać w lotka, to by można poszaleć :DDD

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)