wtorek, 8 października 2013

N jak Nyx

Na moje paznokcie dzisiaj zawitał mój ukochany kolor, czyli zieleń :) Ale tym razem jest to kremowa zieleń, bardzo przykurzona z dużą domieszką niebieskiego. A jest to lakier NYX Algae . Uwielbiam ten lakier , nakłada sie go jak masełko. Bardzo dobrze kryje, dwie cienkie warstwy i po sprawie. Chcąc go lekko podkręcić, na kciuki i palce serdeczne dodałam OPI Pirouette My Whistle. Całość wyszła myślę bardzo subtelnie, aczkolwiek z lekkim błyskiem :) Ja się w tej wersji czuję bardzo fajnie.
p.s. jeśli ktoś nabrał chrapki na lakiery NYX, to podaje namiary do uroczej Pani Violi z Berlina, dzięki której można sie nimi cieszyć :) lamea@tlen.pl  (Pani Viola sprzedaje również na allegro nick: ja_lamcia ).
Mam na swoich paznokciach: jedną warstwę eliksiru z jedwabiem Wibo, dwie warstwy lakieru Nyx, na kciukach i palcach serdecznych dodatkowo dwie warstwy OPI.












Lubicie takie zielenie czy wolicie te intensywne?

13 komentarzy:

  1. bardzo ladny kolorek. Nie miałam nigdy lakieru z Nyx'a. Zestawienie z tym OPI bardzo fajowe. Czekam na kolejne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nyx mają bardzo dużą ofertę...kiedys kupiła kilka ze Stanów, a teraz dzieki uprzejmości Pani Violi z Berlina :)) którą z tego miejsca serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Ja też czekam na kolejne mani... dzisiaj już mówiłam to Iwonce z przyjemnością się ogląda Twoje posty- są takie świeże a kolory oryginalne. I tak ładnie pomalowane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) strasznie miło usłyszeć to z ust perfekcjonistki :) Wasze wsparcie jest bardzo mobilizujące :) Dzięki, że tu zaglądacie :)

      Usuń
    2. Bardzo miło jest tu zaglądać, naprawdę:)

      Usuń
    3. Zgadzam się, to prawdziwa przyjemność :))))

      Usuń
    4. Tym wieksza ja czuje przyjemność z prowadzenia tego bloga...
      Duża w tym Twoja zasługa Iwonko :D

      Usuń
  3. Dodanie OPI do tego lakieru to świetny pomysł. Ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam chyba żadnego lakieru, na którym Pirouetek źle by wyglądał :)
    Jak zwykle, niesamowicie wysmakowane połączenie :)
    A zieleń bardzo moja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten OPIk jest bardzo uniwersalny i warto w niego zainwestować, zawsze w każdym duecie z kremem się sprawdzi :)
      Ten lakier jest świetny, ja go uwielbiam :)

      Usuń
  5. Oba lakiery ładne, razem tworzą piękny duet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)