niedziela, 27 października 2013

O jak OPI

Dziś pokażę Wam jeden z moich ulubionych lakierów, mianowicie OPI Lincoln Park After Dark suede. Lakier pochodzi z serii lakierów suede, czyli jest po prostu matowy, zamszowy (jak kto woli ;D) Kolor to taki fiolet z nutą mauve, w którym zatopiony jest srebrny shimmer. Niestety im dłużej go mam tym ciężej się nim maluje, zrobił się mocno glutowaty i przyznam, że jak wyschnie to nie wygląda cudownie, robią się mocne zgrubienia. Ale nie płaczę z tego powodu, ponieważ lakier ten i tak zawsze bardziej podobał mi się po dodaniu nabłyszczacza :) I w takiej wersji pokażę go Wam dzisiaj :)

Mam na paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy OPI, jedna warstwa Seche Vite.













Podobają Wam się lakiery z tej serii? Wolicie matowe czy błyszczące wykończenia?

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo go lubię, właściwie cała ta seria jest super :)

      Usuń
  2. Iza... on jest świetny, właśnie przeszukuję ebay:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba tylko jeszcze tam można go bedzię dorwać... ;) ja poszukuję z tej serii Here Today Aragon Tomorrow...ale coś mi sie zdaję, że już raczej go nie znajdę :(

      Usuń
  3. whoa! i love it. it's beautiful. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny!!!! uwielbiam takie kolory. Czekam z nierpliwoscia na sliwke z zielenia... to na tyle, bo nie lub:-)ie pisac z telefonu... a uzaleznienie kwitnie wiec musialam zajrzec... zobacze jeszcze co nowego u Mani ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem uzależniona od lakierowych blogów... ;DDD Mnie się też ten lakier bardzo podoba :)

      Usuń
  5. Sliczny.......a moze rozciencz go troche jakims rozienczaczem, skoro jest glutowaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję taki kupić, ale się zastanawiam czy można go stosować również do lakierów matowych...

      Usuń
    2. hmmm...dobre pytanie....ja nie mam zadnego matowego lakieru a dopiero teraz zaopatrzylam sie z rozcienczac z P2 i jeszcze go nie uzylam....a klienta na rozcienczanie juz mam :)

      Usuń
  6. uuuuu piękny! nie lubię matowego wykończenia za bardzo ,więc pewnie też nakładałabym na niego nabłyszczacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mat bardzo lubię i te lakiery w macie są super, ale z powodu gęstnienia nie da się już nimi tak ładnie malować jak na początku :(

      Usuń
  7. Nie było mnie tu chwilkę i ominęły mnie takie perełki ;))
    Niesamowicie piękny kolor :)
    U Ciebie zawsze można liczyć na prawdziwe rarytasy i klejnociki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, dziekuję :) mam nadzieję, że Cię jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczę :)

      Usuń
  8. Super kolor, tylko szkoda, że konsystencja kiepściutka... Próbowałaś Seche Restore?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planuje go kupić, a Ty masz? Dobry jest? Czy to, że jest to lakier typu matowego ma jakieś znaczenie w rozcieńczaniu?

      Usuń
  9. Pięknie się prezentuje z nabłyszczaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja jestem oczarowana całą tą kolekcą, ale brakuje mi dwóch lakierów i pewnie tak już zostanie, bo raczej trudno będzie je gdzieś jeszcze dorwać ...

      Usuń
  11. Rzeczywiście śliczny:) Ale w macie też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , w macie też jest super, ale z racji tego, że zgęstniał , niestety w macie już tak super nie wygląda...:(

      Usuń
  12. Rzeczywiście efekt z nabłyszczaczem jest super! Idealny kolor na ten sezon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z nabłyszczaczem jednak bardziej mi się podoba niż w wersji matowej, która również jest piękna :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)