piątek, 18 października 2013

E jak Essie

Dziś moich nowości ciąg dalszy ;) Na pazurkach Essie Parka Perfect ( kolekcja Shearling Darling zima 2013). Lakier ten to jasny szary krem z dużą domieszką błękitu. W buteleczce widać, że jest w nim delikatny srebrny shimmer, ale na paznokciu jest prawie niewidoczny. Niestety aplikacja była dla mnie mocno irytująca: średnie krycie, smugi i jakiś taki ciężko się rozprowadzający ten lakier :/ Ale kolor zrekompensował mi pracochłonną aplikację. Tutaj widzicie aż trzy warstwy. Na palce serdeczne dodałam Orly Holy Holo! (lakier ten na pewno zadebiutuje tutaj w roli głównej, dziś tylko taka mała próbka :)) Kolor Essie bardzo w moim guście. Zresztą cała kolekcja bardzo przypadła mi do gustu :)

Mam na paznokciach: jedną warstwę odżywki wygładzającej z kompleksem wapnia Paloma, trzy warstwy Essie, na palcach serdecznych dwie warstwy Orly, jedna warstwa Seche Vite.









Co sądzicie o zimowej kolekcji Essie? Macie faworytów?

8 komentarzy:

  1. Z zimowej kolekcji nie mam nic ale ten podoba mi się :) zbieram teraz kasę na zakupy u naszej Mani :) bo remont mnie wykończył psychicznie, fizycznie i kasowo :( w międzyczanie zakupiłam kilka Essie z wcześniejszych kolekcji na ezebra bo cena była kusząca - 9,99 zł więc szkoda byłoby nie skorzystać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny jak na Essie super :) Ja kilka kupiłam latem na allegro w cenach 10,99 i 14,99 :D
      Ja też planuję kolejne zakupy u Mani , znowu coś z Barry M :)

      Usuń
  2. ale piękny! Gdyby był bardziej błękitny, ostrzejszy to już by mi się nie podobał. Takie pomieszanie z szarością wyszło mu na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jest śliczny, szkoda tylko, że aplikacja mnie irytuję, ale co tam...dla tego koloru można się chwilę pomęczyć :)

      Usuń
  3. całkiem fajny kolor, idealny na zimę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba :) Lubię tego typu odcienie :)

      Usuń
  4. Po pierwszym zdjęciu myślałam, że to Essie Maximillian... z kolekcji Madiosn Ave-Hue. Ten jest bardzo niebieski i świetnie wygląda z tymi świecidełkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z zimowej kolekcji jeszcze nic nie zakupiłam, ale ten kolorek wygląda zachęcająco :)
    Z błyskotkami wygląda ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)