poniedziałek, 7 października 2013

B jak Barry M

Dziś spotkał mnie dość spory zaszczyt, gdyż na moich paznokciach zasiadła we własnej osobie Hrabina :DDDD A tak na poważnie, to mam na paznokciach nie lada slicznotkę, bo jest to lakier Barry M Countess.  Jest to cudowny piasek z nowej serii Textured Nail Effect. Lakier ten to taka śliwka wypełniona drobniuteńkim brokatem w kolorze fioletu, fuksji i złota. Lakier ma dość gęstą konsystencję, ale bardzo łatwo się nim maluję. Można spokojnie nałożyć jedną grubszą warstwę, ale ja dałam dwie cienkie. Wysycha w tempie ekspresowym na typową piaskową fakturę. Cudownie błyszczy w słońcu (którego resztki udało mi się dziś jakimś cudem złapać na zdjęciach) i sztucznym świetle. Ja jestem Hrabiną zachwycona, jest cudowna :)
Wybaczcie mi taką ilość zdjęć, ale ciężko było wybrać najlepsze ujęcia :D

p.s. jesli macie ochotę na ten lakier lub inne Barry M, to są one do kupienia w sklepie Mani czyli www.maani.pl   :)

Na paznokciach mych: jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy Hrabiny ;)













Jak Wam się podoba Hrabina :) ? Czy tylko ja straciłam dla niej głowę?  

16 komentarzy:

  1. Bossssski!!! ja planowałam większe zakupy u Mani ale jak mnie w sobotę podliczyli za remont to mało zwału nie dostałam :( ale na ten i jeszcze jakiś 1 na pewno skuszę się :) bardzo chciałabym wypróbować KIKO .... ale Hrabiną chcę być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam u Mani z tej serii jeszcze różową Princess i złotą Majesty :) Są cudowne :D

      Usuń
  2. Lakier jest piękny, to mój faworyt z tej kolekcji (razem z tym złotym). Wspaniale wygląda do Twojego koloru skóry.

    P.S. Cieszę się, że jesteś zadowolona z zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjne sa te lakiery :) To moje pierwsze piaski z Barry M i są tak samo fajne jak Kiko i p2. Zadowolona jestem bardzo i będę wracać do Twojego sklepu jak bumerang :DD

      Usuń
  3. Ja też straciłam głowę :)
    Ten kolor będzie mój, to już postanowione :)
    Rewelacyjnie Ci w tej Hrabinie, Koleżanko ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z nielicznych piasków, które mi się podobają. Kolor jest obłędny, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest jeszcze fajniejszy, polecam , warto go mieć w kolekcji, bo nie jest przeciętny :)

      Usuń
  5. Ładny :) Ja dopiero 2 dni temu kupiłam swój pierwszy piasek. wybrałam klasyczny beż z nowej kolekcji Wibo, jestem nim zachwycona :)
    Tak zachwycona, że dokupiłam jeszcze 3 inne z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czaję się na te piaski Wibo, ale ciagle ich nie ma w moim Rossmannie :/

      Usuń
  6. Cudnyyy :-) Szkoda, że u nas tak ciężko z dostępnością. Chciałabym go obejrzeć na żywo w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wolę kupowac lakiery w sklepie stacjonarnym, ale na necie jest tyleswatchy danego lakieru, że możesz w 100% miec pewnośc jak bedzie wygladał na żywo :) moje zdjęcia właściwie oddają jego kolor całkowicie :)

      Usuń
  7. Śliczny kolor! Bardzo przypomina mi Golden Rose Holiday nr 58

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście podobna bajka :) niestety nie mam GR aby zrobić porównanie :) zbieram się do kupienia piasków Golden Rose już dośc długo, myślę, że je w końcu kupię :DDDD

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)