niedziela, 13 października 2013

C jak Color Club

Korzystając z tego, że dziś taka piękna pogoda, postanowilam nałożyć na paznokcie lakier, którego uroda ujawnia się w pełnym słońcu. A mowa tutaj o lakierze Color Club Eternal Beauty ( kolekcja Halo Hues wiosna 2013). Jest to lakier holograficzny w odcieniu jasnego fioletu. Uwielbiam takie wykończenia. Przyznam, że w mojej kolekcji zbyt wielu lakierów holograficznych nie ma, ale ten jest dla mnie prawdziwą perełką :) Lakier ma bardzo dobrą pigmentację, kryje po jednej grubszej warstwie, ale ja dałam dwie cienkie :) Pokryłam go również wysuszaczem, pomimo opinii, że spłaszcza on efekt holograficzny, co jest nieprawdą (zawsze tak robię i nic się złego nie dzieje). Marzy mi się cała kolekcja, ale ich cena jest nieco zaporowa :/ Cóż więcej mogę napisać...uwielbiam go! :)

Mam na pazurkach; jedna warstwe Nail Tek foundation II, dwie warstwy Color club, jedna warstwę Seche Vite.












Lubicie lakiery holograficzne? Macie jakieś, które możecie polecić?


21 komentarzy:

  1. Posiadam parę 'kameleonów', ale nie lakiery holograficzne. Ten jest wspaniały! Wzroku oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥.♥ <- mniej więcej tyle mam do powiedzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała kolekcja jest świetna, ale ten i taki ciemny kolor skradły mi serce :)

      Usuń
  3. ale super efekt, muszę sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosssski!!!! ale cena niestety powala :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety...cena w pzreciwieństwie do lakieru jest mało ciekawa ;/

      Usuń
  5. Robi niesamowite wrażenie :))
    Pięknie w nim wyglądasz ;)
    Faktycznie, słonko wydobywa z niego najgłębsze piękno :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą go nie ponoszę, dlatego skorzystałam z okazji , że była pogoda, aby się nim nacieszyć i Wam go pokazać :)

      Usuń
  6. Uwielbiam ten kolor, w ogóle cała kolekcja Halo Hues jest boska, to zdecydowanie najlepsze holo, jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo udała się ta kolekcja Color Club :) Powoli, powoli, może skompletuję całość :)

      Usuń
  7. Ładny, mam w podobnym odcieniu holo z Dance Legend. Widziałam ich porównanie, są niemalże identyczne. :) Z tej serii Color Club mam tylko Beyond.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beyond szalenie mi si epodoba :) i musze go kupić :DDD Niestety nie mam ani jednego Dance Legend, a przyznam, że mają wiele ciekawych kolorów ...

      Usuń
  8. Holografy z CC są bajeczne :o) Akurat fiolecik niezbyt mnie ekscytuje, ale jest holo linearne i efekt mocny - czegóż chcieć więcej?! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się z tej kolekcji jeszcze czarny i błękit...mam nadzieję, że pewnego dnia to się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena to chyba lekka przesada .... efekt przepiękny ale będę szukać jakiegoś tańszego zamiennika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)