piątek, 2 maja 2014

E jak Essie

Na moich paznokciach dzisiaj gości Essie Coat Azure (kolekcja French Affair wiosna 2011). Jest to średni odcień niebieskiego wypełniony lekko perłowym srebrnym shimmerem. Nakłada się bardzo przyjemnie, dwie cienkie warstwy potrzebne do pełnego krycia. Uważam, że to bardzo ciekawy odcień niebieskiego plus ten shimmer , który na szczęście nie wygląda kiczowato i nie ma problemu z widocznymi pociągnięciami pędzelka. Ja ten lakier bardzo lubię :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci 5in1 Paese, dwie warstwy Essie, jedna warstwa Seche Vite.
















Trafia ten kolor w Wasze gusta?

47 komentarzy:

  1. Kolorek piękny taki smerfowy :D
    Uwielbiam takie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie drobinki dodają mu tylko uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj na paznokciach Essiak, też niebieski 'bikini so teeny' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest! Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swego czasu miałam na niego wieeelką chęć, ale jakoś nie było okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie w końcu okazja to się skuś,,,warto :)

      Usuń
  6. Fajnie się prezentuję ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jest śliczny :) ciekawe jak wygląda "na żywo", na pewno jeszcze lepiej niż na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie lakiery z Esse. Mam liliowy pastelowy który wyjątkowo dobrze się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorwałąm go kiedyś na jakiejś blogowej wyprzedaży. Piękny jest! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest !! <3 Uwielbiam Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wygląda z tym shimmerkiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten shimerek sprawia, że kolor nie jest płaski :)
    Pięknie u Ciebie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny, kojarzy mi się z latem i wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie kolory, nawet mam podobny również z essie :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O Bardzo ladna niebieskosc :) Lubie takie.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna nazwa i uroczy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie odcienie, z moja trupio - bladą skórą wygląda ok jako jeden z nielicznych kolorow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham takie odcienie. Czasami ciężko dobrać odpowiedni odcień do skóry :/

      Usuń
  19. Świetny kolor. Takiego niebieskiego lakieru jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go i jest istnym koszmarem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)