piątek, 11 października 2013

C jak China Glaze

Bardzo dużo czasu zajęło mi dzisiaj wybieranie lakieru, jakaś jestem dziś wyjatkowo wybredna. Ale w końcu się udało i na paznokciach mam lakier China Glaze Flying Dragon . Firma podpisała ten lakier jako neon, ale ja bym się tutaj mocno spierała. W każdym razie dla mnie to fiolet biskupi ;) a w nim zatopiony drobniuteńki glitter w kolorze fuksji i niebieskiego. Niestety lakier wysycha na mat i przyznam, że mi się w takiej wersji akurat nie podoba, dlatego zawsze nakładam na niego top coat. Nakładanie go nie jest problemowe, ale krycie takie sobie. Ja dałam trzy warstwy bo po dwóch widziałam prześwity. Mimo to wcale nie widać bym miała zbyt grubo pomalowane paznokcie :) Glitter rozporowadza sie równomiernie i jest bardzo ładnie widoczny w słońcu i sztucznym świetle. Bardzo lubię takie intensywne fiolety, ten jest świetny :)

Na moich pazurkach: jedna warstwa Inglot nail whitener, trzy warstwy China Glaze, jedna warstwa Seche Vite.











I jak Wam się podoba fioletowa propozycja China Glaze?

19 komentarzy:

  1. Piękny ale do neona mu daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę że nie tylko ja używam określenia 'biskupi' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie się mienią te drobinki,są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny i super, że ma te drobinki :) I też nie nazwałabym go neonem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do neona mu trochę daleko, ale kolor jest wyrazisty :)

      Usuń
  5. Nie będę oryginalna ;p świetne są te drobinki, super się mienią i dodają uroku. Sam kolor też jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie kolory, fajnie , że ten ma drobinki, dzięki czemu jest bardziej oryginalny :)

      Usuń
  6. Kolejna perełka:) Cudowny jest a te drobinki dodają mu uroku. Aż żałuję, że tak rzadko sięgam po fiolety....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest naprawadę świetny :) Polecam go gorąco :) wart posiadania :D

      Usuń
  7. Trafiłaś w moje gusta w samo sedno :)
    Moje ulubione kolory, sam lakier+drobinki :)
    Cudowny jest i wygląda na to, że będzie mój ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję Iwona poszukać na VictoriasBeauty, bo powiem szczerze, że nie jestem pewna jak z dostepnością na allegro (gdzie ja go kupiłam jakies trzy lata temu). Ale na serio warto go mieć, bo jest świetny :)

      Usuń
    2. Wysłalam ci maila, przeczytaj :DDD na pewno się ucieszysz :)

      Usuń
  8. świetny! taki niespotykany. też nie przepadam za lakierami schnącymi do matu, wolę błyszczące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam,że to jeden z najpiękniejszych lakierów CG :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)