sobota, 19 października 2013

A jak Alessandro

Dziś na moich paznokciach wylądował lakier Alessandro Streetwear. To taki ciężki do określenia kolor. Powiedzmy, że jest to przykurzony wrzos z różowo-miedzianym shimmerem. Lakier ma dość wodnistą formułę, średnie krycie, tutaj trzy warstwy. W słońcu bardzo ładnie widać shimmer. Lakier wydaje mi się być lekko opalizujący. Szału nie ma, aczkolwiek kolor bardzo w moim guście. Zdecydowanie lepiej wygląda w rzeczywistości, niestety zdjęcia nie oddają jego uroku.

Na moich paznokciach: wygładzająca baza z kompleksem wapnia Paloma, trzy warstwy Alessandro, jedna warstwa Seche Vite.










Lubicie takie kolory, czy to nie w Waszym typie?

10 komentarzy:

  1. Co robisz ze wszystkie lakiery wyglądają na twoich paznokciach tak ładnie?
    :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuję :) po prostu maluję :DDD Nie jest to na pewno zasługa moich zdolności w zakresie fotografii bo się na tym nie znam... miło mi , że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy kolor, ma śliczne drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Technika jak zwykle na najwyzszym poziomie :) a kolorek... jak dla mnie ciut mdły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest ciut ciemniejszy, w moim typie, ale nie oszalałam na jego punkcie, mam w kolekcji ciekawsze kąski tego typu... :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj na jesień jest idealny.... ja bym go chyba potraktowała matowym topem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A moje ręce wyglądałyby w nim sino :)
    U Ciebie ślicznie, u mnie raczej odpada, ale podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie takie kolory wygladają ok :) ale tez mam takie lakiery, w których moje dłonie jakoś dziwnie wyglądają (ale przyznam się, że jak kolor mi się szalenie podoba to nie zwracam na to uwagi i nosze dany lakier ;))

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)