czwartek, 20 marca 2014

N jak Nicole by OPI + brokat

Dzisiaj u mnie wesoła wariacja :) Mam na sobie lakier Nicole by OPI It's All About The Glam (kolekcja świąteczna Kardashian Kolors zima 2011). Jest to biel ze srebrnym shimmerem. Krycie nie najlepsze, ale to przy bieli normalka. Tutaj widzicie trzy warstwy, dopiero wtedy jest ok :) Kolor bardzo przypadł mi do gustu . Jest delikatny a shimmer widoczny :) Ale postanowiłam go rozweselić glitterem. Dodałam dwie warstwy intensywnie niebieskiego toppera. Niestety nie wiem co to za firma, ale chyba CR ( patrząc na nalepkę pod spodem buteleczki, choć pewności nie mam). W każdym razie, glitter znajduje się w uroczej buteleczce w kształcie laleczki :) Nakłada się tak sobie, jest dość gęsty i niewielka ilość glitteru nabiera się jednorazowo na pędzelek. Ale duga warstwa załatwia sprawę :) Całość została przeze mnie zmatowiona :) Mnie się taki duet podoba. Jest zabawnie i pstrokato, ale na taki właśnie manicure miałam dzisiaj ochotę :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci 5in1 Paese, trzy warstwy Nicole by OPI, dwie warstwy glitteru, jedna warstwa topu matującego Inglot.











Jak Wam się podoba moja pstrokata strona lakierowej duszy ?

43 komentarze:

  1. Uwielbiam białe lakiery :D są absolutnie najbardziej uniwersalne :) Z tymi niebieskimi drobinkami wygląda bajkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo jjaaaa!!! Ale ekstra wygląda :D Fajny ten topper :P Bardzo mi się podoba w matowym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie , że fajny :DDD W błysku też jest super :)

      Usuń
  3. Zakochałam się w tych drobinkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za bialym kolorem ale z tym topperem wygląda bardzo fajnie :) megaoptymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mani to poprawiacz humoru :D A ja bardzo lubię białe paznokcie :)

      Usuń
  5. Jaka urocza buteleczka<3 ładne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Laleczka jest boska, a biały lakier jest rewelacyjny, w połysku pewnie dużo bardziej widać te drobiny :) Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te drobinki fajnie widać, a w słońcu jak super :)

      Usuń
  7. fajnie wyszlo....wyglada jak pochlapane farba:)
    a ta laleczka slodka.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jak to pięknie razem wygląda! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Mi też się to razem podoba, poprawia mi jakoś tak humor :)

      Usuń
  9. Świetny jest ten glitter. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. laluniu! jaki ładny ten opik :) i jaki ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko skóra okropnie przesuszona :DDDD ale dziękuję :)

      Usuń
  11. o o oCR to Cairuo, maja fajne glity! jak są gdzies to nakup :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD mam ich wiele, ale nie wiedziałam , że CR to Cairuo :)

      Usuń
    2. wydaje mi się, że to to samo :)

      Usuń
  12. Świetne połącznie, mimo iż kojarzy mi się z zimą (a jestem zdecydowanie letnim typem :p)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze się wzbraniałam przed bielą, a tu proszę takie efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! That blue glitter is so cute!! Also, I love that white!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, the bottle is really cute, but also the color of glitter is great...and that white,,,mmm I really love it :)

      Usuń
  15. bardzo mi się podoba taka kombinacja :) w macie takie toppery wygladają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też lubię takie toppery w macie :)

      Usuń
  16. efekt śliczny:)
    i ta buteleczka:) słodziutka:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ta biel fantastyczna :) ale z brokatem jest również świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie :)
    A ten topper ma uroczą buteleczkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. To mani bardzo zimowo mi się skojarzyło, ale świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pstrokata strona Twojej lakierowej duszyczki jest mi bardzo bliska :)
    Przepięknie to razem wygląda, lubię takie gustowne paproszki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)