poniedziałek, 11 listopada 2013

C jak Catrice

Na moich paznokciach dzisiaj lakier, który uwielbiam, mianowicie Catrice Steel My Soul. Lakier ten to taki jasny, mocno przykurzony wrzos, dodatkowo wypełniony złotym shimmerem. Wysycha na mat, ale dziś pokażę go Wam w wersji błyszczącej. Ma dość dobrą pigmentację, kryje przy dwóch warstwach i jeśli chodzi o wysychanie to jest bardzo szybkie. Ładnie wygląda w wersji matowej, gdyż równomiernie się rozprowadza i po wyschnięciu nie ma mowy o nierównościach, co przy niektórych matowych lakierach się zdarza ( ale to może pokażę innym razem ;D). Natomiast w wersji błyszczącej chyba wolę go ciut bardziej ;) Strasznie lubię takie kolory i ten bardzo trafia w moje gusta :)

Na paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci 10w1 Delia, dwie warstwy Catrice, jedna warstwa Seche Vite.




















Lubicie takie odcienie czy to nie Wasza bajka?

18 komentarzy:

  1. Ładny kolor, shimmer bardzo dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja w sumie go widzę również wiosną, bo słońce wydobywa z niego całe piękno :)

      Usuń
  3. Super, że drobinki są tak dobrze widoczne :) Dodają szarakowi uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, urok tkwi w tym shimmerze ;) Aczkolwiek ja takie kolory też lubię w postaci kremów :)

      Usuń
  4. dobrze, że ma drobinki to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , te drobinki zdecydowanie dodają mu uroku :)

      Usuń
  5. To nie moja bajka, takie kolory u mnie wyglądają trupio...
    Ale u Ciebie całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia też nie są zbyt dobre, ale co poradzę na pogodę...u mnie ten kolor na fotkach wygląda bardziej szaro, ale ten lakier jest zdecydowanie bardziej wrzosowy...szkoda, że nie wyszło to za bardzo na zdjęciach :(

      Usuń
  6. Pięknie wygląda w słońcu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Lubię go nosić wiosną i latem, wtedy cudownie widać shimmer :)

      Usuń
  7. Chyba jednak nie moja bajka, już tyle razy koło niego się kręciłam, że chyba gdyby miał być mój, to już by był :)
    Ale Twoja bajka to jest jak najbardziej :) Normalnie u Ciebie mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jak zbyt długo czaję się z kupnem jakiegoś lakieru, to raczej powinnam dać sobie z nim spokój ;DDD Powiem Ci, że na żywo jest ładniejszy, ale złapamnie jego idealnego odcienia na zdjęciach było jakoś niemozliwe :)

      Usuń
  8. Uwielbiam go, ale mój niestety już zgęstniał i jak chciałam kupić nowy, to okazało sie, że go wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ale nie ma go juz w sprzedaży. Proponuje kupić jakiś rozcieńczalnik do lakierów np. Inglot lub Seche Restore, zreszta kilka innych firm też na pewno je ma w swojej ofercie :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)