środa, 12 marca 2014

E jak Essie + K jak Kiko

Dziś mam na sobie kolejny duet. Tym razem mocny i wiosenny :) Jako główny bohater występuje lakier Essie Pansy . Jest to intensywny kremowy średni odcień różu. Nakłada się całkiem przyjemnie, dwie warstwy do pełnego krycia. Jako bohater drugiego planu, występuje lakier Kiko 455 Light Taupe (seria Sugar mat). Jest to lakier o wykończeniu piaskowym w odcieniu jasnego taupe/lekko szarego beżu. Dość neutralny odcień ze srebrnymi drobinkami. Dwie warstwy potrzebne do pełnego krycia, wysycha w tempie ekspresowym. Drobinki ślicznie błyszczą w słońcu i sztucznym świetle. Kropeczki zrobione sondą również piaskiem Kiko.
Może nie jest to nic odkrywczego, ale nawet mi się podoba :D Wyszło dość wesoło i wiosennie...

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy Essie, jedna warstwa Seche Vite, dwie warstwy Kiko.

UWAGA!UWAGA!
Jeśli ktoś chce zostać nową właścicielką tego essiaka, to mogę go odsprzedać :) szczegóły na maila ;) darekgold77@wp.pl












Podoba Wam się taki duet?

53 komentarze:

  1. Essie jest cudowny! *.* Ale Kiko też niczego sobie :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem który lepszy :P Kiko jest bardzo ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonałe lakiery - obydwa(no może Kiko tyci bardziej) :D Uwielbiam Twoje połączenia kolorów są perfekcyjne :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, słodkie połączenie ^^ te kropeczki dają bardzo pozytywny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki ten kolor Essie, ale i tak moje serce jest bliżej Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiko świetny! Essie idealny na lato, taki radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kropeczki wyglądają jak ćwieki! A każdy wiem, że ja lubię ćwieki :D Czyli BARDZO mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Essie ma najładniejsze róże wśród wszystkich lakierów świata. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutkie!!! KIKO fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Super! Kolory są mega, połączenie świetne i bardzo fajnie że dodałaś te kropeczki :) Swoją drogą gdzie można kupić lakiery KIKO?

    OdpowiedzUsuń
  11. Essie mnie nie porwał, ale Kiko wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana....super duet. I te kropeczki tez fajnie wyszly.
    Spodobal mi sie tez ten essiak,ale mam kilka rozy od essie....

    A piaski u mnie ciagle czekaja na swoja premiere;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ociągasz się z tymi piaskami :P

      Usuń
    2. Niestety.....mam tyle ich ostatnio kupionych,ze nie wiem za co sie najpierw zabrac;)

      Usuń
  13. co Ty chcesz od essiaka? :D KIKO! jajć! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, jakoś tak na moich dłoniach ten essie taki krzykliwy...A kiko super :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. :) Sama nie wiem, jakoś tak średnio mi leży...

      Usuń
  15. Myślałam, że te kropeczki to ćwieki, dopiero po powiększeniu zdjęcia zobaczyłam, że się myliłam. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałam tajemna sztukę kamuflażu...;DDD Moje kropki udają ćwieki :D

      Usuń
  16. Idealnie się ze sobą komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba lakiery do siebie psują:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny mani, ten Kiczek to z zestawu świątecznego? :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, czuć u Ciebie wiosnę na całego :))
    Piękne połączenie, radosne i optymistyczne :)
    Super :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam połączenie różu i srebra/szarości, nie tylko na paznokciach. Essiak piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem , ale mnie ten essie jakoś nie oszołomił....

      Usuń
  21. no piękne to jest! ten barbie-róż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Hmm, sama nie wiem, jakiś ten róż chyba za bardzo barbie właśnie :DDD

      Usuń
  22. rzeczywiście fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Noszę się z zamiarem zrobienia takiego zdobienia u siebie, ale nie mogę się zebrać :D Ślicznie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)