niedziela, 17 listopada 2013

O jak OPI

Na moich paznokciach gościł dziś lakier o kolorze bardzo uniwersalnym, pasującym do wszystkiego i na każdą okazję :) Był to OPI Berlin There Done That (kolekcja Germany jesień 2012). Potrzebowałam dzisiaj koloru bardzo neutralnego, pasującego do mojego sweterka w azteckie wzory w mocnych kolorach. Kremowy lakier w kolorze jasnego taupe z domieszką przykurzonego wrzosu i odrobiną szarości, nadał się idealnie :) Bardzo lubię ten kolor, zresztą jestem wogóle fanką wszelkich taupe oraz greige. OPI nakłada się rewelacyjnie, konsystencja jest raczej rzadka , ale ja akurat taką lubię. Bardzo dobra pigmentacja, krycie po dwóch cienkich warstwach. Co tu więcej dodać...Jeśli szukacie neutralnego koloru i super jakości w jednym , to gorąco polecam. Bardzo dobra inwestycja :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci 10w1 Delia, dwie warstwy OPI, jedna warstwa Seche Vite.












Lubicie, nosicie takie kolory? Macie ulubieńców?

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ma właśnie dopisałam w poście,że ma również nutkę szarości :)

      Usuń
  2. Fajny, ostatnio lubię takie niedokreślone kolorystycznie "brudaski" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobre określenie "brudasek" ;D ja też bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny kolor :) Lubię takie mieszanki kolorystyczne w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) tutaj dodatkowo mamy również w pakiecie super jakość, rewelacyjne krycie, a przy tych kolorach nie zawsze tak jest...

      Usuń
  4. :) Mnie również bardzo się podoba, bardzo uniwersalny odcień według mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, idealny pod wszelkiego rodzaju zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, wszelkie wzorki na tym lakierze bedą sie świetnie eksponowały :)

      Usuń
  6. podoba mi się :) idealny na jesień i ta paskudną ponurą pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, że ja się w takich odcieniach nie lubuję, ale jako dodatek, zwłaszcza tak uniwersalny, do moich intensywnych kolorów sprawdziłby się idealnie :))
    Ale masz rację, czasami albo potrzeba odpocząć od energetycznych mani, albo stonować je pod bardziej wyrazisty strój, też tak mam ;))
    Tak czy siak, u Ciebie po prostu zachwyca ten "ponuraczek" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod glittery by się u Ciebie nadał :) Ale masz rację,że to chyba jeden z tych kolorów które się lubi albo nie :)

      Usuń
  8. Ja ostatnio na rzadkie lakiery psiocze. Az dziw, ze pokryl przy 2 warstwach, ale to super wiadomosc. Kolor mi sie podoba.

    Czy odbarwiaja lakiery kolorowe u ciebie plytke jak stosujesz delie 10 w 1?
    Ja stosuje nail tek II i paznokcie nareszcie wzmocnilam, ale tak odbarwily mi sie paznokcie, ze szlifowalam az milo. Az dziwne, ale od 30 godzin nie mam lakieru na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Delii mi nic nie odbarwiało, ale słaba jest ta odżywka,,,Teraz wróciłam do nail tek II...Ja też byłam w szoku , że OPI pokrył płytkę po dwóch cienkich warstwach :) Ja tez sie dziwnie czuję, jak kilka godzin nie mam pomalowanych paznokci :DD

      Usuń
    2. ja wlasnie teraz bede malowac eveline jako base coat....bo przy nail teku mialam potwornie odbarwiona platke. Musze chyba skakac po tych odzywkach

      Usuń
  9. piękny kolor! Uwielbiam OPI. Najlepsze lakiery jak dla mnie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ich fanką, ale jak to z każdą firma bywa, są też wśród nich lakiery o gorszej jakości :)
      p.s. nie ma u mnie tego masełka Essence w pisaku :(

      Usuń
  10. Fajnie wygląda. Ale ostatnio poszalałam i mam szlaban... Zamiast kwiatka na imieniny M i mama kupili mi kilka lakierów... kolejne chyba w przyszłym roku, bo święta za pasem i wiadomo, że wtedy wydatków bez liku tym bardziej, że lista Karoli do Mikołaja z dnia na dzień coraz dłuższa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Julka też ma długą listę życzeń :DDD czekam na maila z Twoimi szalonymi zakupami lakierowymi :) jestem ciekawa czy dorwałaś tego flormara ?

      Usuń
  11. Zdecydowanie - pasuje do każdego ubioru i sytuacji :)
    Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)