czwartek, 28 listopada 2013

D jak Delia + P jak P2

U mnie dzisiaj na paznokciach piaskowy duet :) Mianowicie Delia S08 oraz P2 Precious . Delia to szmaragdowy piasek, troszkę w tonacji ciepłej. Formuła tego lakieru jest dość gęsta,ale schnie błyskawicznie. Można spokojnie dać jedną grubszą warstwę, ale ja dałam dwie cienkie. Oprócz tradycyjnych piaskowych drobinek, lakier ma też w sobie mały brokat. Natomiast P2 to takie białe złoto , również z brokatem, ale jest go zdecydowanie więcej niż w Delii. Schnie ekspresowo. Patrząc na efekt końcowy, który mi się bardzo podoba, nie mogę się oprzeć wrażeniu , że wyszło dosyć świątecznie :DDD Ale co tam, w końcu święta za pasem ;)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy Delii i P2.



















Podoba Wam się mój piaskowy duet?

43 komentarze:

  1. Pewnie, że się podoba, tym bardziej, że ja już jestem nastawiona świątecznie :) Zamówiłam taki ciemnofioletowy piasek Delii, który widziałam u Mavii, szkoda, że nie było Twojego zielonego, bo pewnie też bym go przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak kupowałam tę zieleń to fioletu niestety nie było, a jest rewelacyjny !!! A gdzie kupujesz Delie?

      Usuń
    2. Zamówiłam na dobrarada.com.pl bo stacjonarnie piasków jeszcze nigdzie nie widziałam.

      Usuń
    3. U mnie właśnie były stacjonarnie, ale tak mało, że zaraz się wyprzedały :) Dzięki, zajrzę tam :)
      p.s. odnośnie Opala Avon...zobacz sobie China Glaze luxe and lush, ale chyba ten barry m lepszy ;)

      Usuń
    4. Barry M chyba będzie najfajniejszy, ta Chinka jest złotawa. Dzięki za podpowiedzi :)

      Usuń
  2. A ja mam ten zielony piasek od długiego juz czasu i jeszcze nim nie malowałam paznokci :P Jest cudowny, więc koniecznie muszę to nadrobić :) Mam jeszcze fioletowy, ale też nie malowałam nim jeszcze :P Przeraża mnie troszkę ilość nieużywanych jeszcze lakierów, które stoją w szufladzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, znam ten ból...mam tyle buteleczek w kolejce do malowania, że masakra...Ten fiolet bardzo bym chciała, bo te piaski uważam za bardzo udane :)

      Usuń
    2. Jak masz problem z dostępnością to mogę Ci zakupić :)

      Usuń
    3. Ojej, dzięki :) Nie chcę Ci zawracać głowy, spróbuję w sklepie internetowym , jak ich nie będzie to się wtedy odezwę na maila :)

      Usuń
    4. Weź przestań :) Jakie zawracanie głowy. To sama przyjemność buszować wśród lakierów :P Jakby co to pisz śmiało! :*

      Usuń
  3. Piaski z delii są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się...:D Niestety mam w posiadaniu tylko 1 :(

      Usuń
  4. Ostatni piasek z P2, który mnie kręci, którego nie mam (bo Delię pokazywałam ostatnio u siebie :D) . A teraz pokazując to połączenie to już w ogóle chcę! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski P2 są rewelacyjne, a to złotko jest fajne, bo nie takie żółte :)

      Usuń
    2. No właśnie takie zimne jest :)
      Mam 4 piaski od nich i wszystkie uwielbiam. Są świetne jakościowo :)

      Usuń
  5. Oba są śliczne a połączenie zieleni ze złotem kojarzy mi się z choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oba bardzo ładne, zieleń taka choinkowa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu doczekałam się swatchy zielonego piasku Deli:D Od początku bardzo mi się podobał, ale nie chciałam kupować w ciemno. Świetne mani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ta piaskowa seria Delii bardzo udana :)

      Usuń
  8. Piękne kolorki... świetnie razem wygląda ten duecik.... chyba zakupię :) na poprawę humoru... bo od wczoraj mam wielki żal w sercu.... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Głowa do góry, jak masz ochotę się wyżalić to śmiało pisz maila ;)

      Usuń
  9. Holy Mother! Jaka piękna ta Delia! Muszę zanabyć :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako fanka piasków i zieleni uważam , że jesteś zobligowana do jego zakupienia :DDD

      Usuń
  10. Duet idealny! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie również on sę mocno spodobał :D

      Usuń
  11. Kochana, jak zwykle dopieściłaś mnie na maksa :))
    Przepięknie i prześlicznie :)) Och i ach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. oba piaski przecudne! chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie! Ostatnio u siebie pokazywałam p2 Pretty, też jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cała ta seria piasków P2 jest rewelacyjna :)

      Usuń
  14. Sliczne polaczenie piaskowe, musze idla siebie p2 kupic
    A dorwalam Golden Rose i kupilam kilka lakierow, az dziwne,bo zielone az 3 a u mnie ten kolor nigdy nie goscil
    Juz od razu pomalowalam pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kup koniecznie sobie te piaski, nie pożałujesz ;)))

      Usuń
    2. musze koniecznie....przy nastepnej okazji .Dzis cisnienie podniosly mi tlumy na miescie a bylam w KIKO. Juz mam i dla siebie ich nowe piaski, ale bedzie malowania.

      a w PL GR przygarnelam kilka sztuk....

      Usuń
  15. Podoba mi się pomysł z pomalowaniem 2 palców inaczej;p ściągam od Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja już tak pomalowane palce nie raz nie dwa widziałam :) więc pomysł nie narodził się w mej głowie :( ale uważam, że blogi lakierowe są m.in. po to by sie nawzajem inspirować :)

      Usuń
  16. Nawet nie wiedziałam, że Delia ma takie fajne piaski w swojej ofercie. A p2 to to w ogóle świetne piaski robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delia ma świetne piaski, co mnie ogromnie zaskoczyło :) A p2 są rewelacyjne :)

      Usuń
  17. Muszę w końcu zainwestować w p2 Precious, wygląda nieziemsko. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)