środa, 18 września 2013

Z jak Zoya

Mój wczorajszy manicure był właściwie pożegnaniem z latem. Bardzo długo polowałam na ten kolor, a mianowicie na lakier Zuza marki ZOYA. Jest to lakier z zeszłorocznej letniej kolekcji, która jest podzielona na lakiery kremowe (beach) i lakiery typu foil metallic (surf). Zuza należy do tej drugiej części i jak tylko wczoraj wpadła w końcu w moje ręce, to mimo deszczowej pogody, musiałam ją wypróbować. No cóż...kolor jest bajeczny...zdjęcia w internecie nie oddają jego uroku  :) świetnie sie nakłada, kryje po dwóch warstwach. W zależnośći od światła raz widać w nim więcej odcienia morskiego a raz zielonego. Ma w sobie shimmer, proszek w kolorze złota i srebra, dzieki czemu cudownie się mieni :) sprawdzone tylko w sztucznym świetle :DDDD Powiem szczerze, że na żywo nie jest to taki do końca metalik, foil tak, ale też nie taki mocny...zakup bardzo udany, szkoda, że dopiero teraz....





 Na zdjęciach mam 2 warstwy Zuzy plus 1 warstwa Seche Vite
Jak Wam sie podoba ? Lubicie lakiery Zoya ? 




2 komentarze:

  1. Może to i wstyd, ale ... ja nie mam ani jednej Zoyi :(
    I teraz już widzę, ile tracę ;)
    Piękne mani, a lakier wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję ! Moja wyjątkowa i jedyna czytelniczko :DDDDDDD Polecam, mają dużo wyjątkowych kolorów, szkoda tylko, że ciężko je dostać, a cena też nie jest fajna :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)