poniedziałek, 17 marca 2014

E jak Essence + C jak China Glaze

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój weekendowy manicure. Główną rolę gra lakier Essence Wake Up! Jest to kremowy, intensywny średni odcień koloru pomarańczowego. Bardzo przyjemnie się nakłada, dwie warstwy potrzebne są do pełnego krycia. Jako mały akcent, na paznokcie palców serdecznych nałożyłam lakier China Glaze Mosaic Madness (kolekcja Glitz-Bitz'N Pieces ). Jest to lakier w postaci bezbarwnej bazy, a w nim zanurzone są czarne matowe piegi,pałeczki i  heksy w trzech rozmiarach, oraz metaliczne niebieskie piegi i heksy, również w trzech różnych rozmiarach. Nakłada się bardzo fajnie, brokat równomiernie się rozkłada. Wiem, że wsród Was nie ma zbyt wielu fanek lakierów w odcieniach pomarańczy, ale ja lubię ten kolor na paznokciach. Dodaje mi energii i jest bardzo optymistyczny.

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci 5in1 Paese, dwie warstwy Essence, dwie warstwy China Glaze, jedna warstwa Seche Vite.











Czy lubicie pomarańczowe odcienie na paznokciach?

58 komentarzy:

  1. Ślinię się na widok tego toppera! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała ta kolekcja jest świetna, niestety na razie mam tylko jeden egzemplarz :(

      Usuń
  2. Pomarańcz na paznokciach tak, ale tylko Paprika od OPI :))
    Ten kolor od Essence jest rewelacyjny, pięknie się u Ciebie prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ten essence to taka czerwień z pomarańczowymi nutami ;) i wygląda super! a co do chinki to mam z tej serii 2 - zieloną i czerwoną ale muszę jakoś zdobyć pozostałe!!!! no a na pewno tą niebieską :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich pazurkach wygląda na zdecydowany pomarańcz...nie wiem jak na Waszych monitorach ;)
      Te toppery są super, na razie mam jeden,,,ale kto wie .... :DDD

      Usuń
  4. takie nietypowe połączenie, ale super wygląda. te toppery są boskie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię nietypowe połączenia :D Tak, te toppery są rewelacyjne :)

      Usuń
  5. Ten pomarańczowy kolor jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam właśnie ładnego pomarańczu, ale lakierów Essence jakoś nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, że jedne dziewczyny lubią tę markę inne nie,,,Ja akurat lubię :)

      Usuń
  7. Nie lubię pomarańczu na paznokciach ale swoich, bo u Ciebie wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie lubię wszystkie kolory, wszystko zależy od wykończenia :)

      Usuń
  8. Myślałam, że kolory będą się gryzły, ale się myliłam... Wyglądają świetnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też myślę, że im razem mimo wszystko fajnie :)

      Usuń
  9. ten Essence jest świetny, ale mi osobiście do niego ten top średnio pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi wręcz odwrotnie :D Myślę, że wyszedł intrygujący kontrast :DD

      Usuń
  10. Twoje paznokcie tak pięknie błyszczą, że można się w nich przeglądać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja w tym zasługa zerowa....to Seche Vite :DDDD

      Usuń
  11. ten topper jest świetny, ale moim zdaniem nie pasuje do tak ognistej pomarańczki (czerwieni) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Co kobieta to inny gust :) Niektórym z Was się podoba takie połączenie a innym nie bardzo :) Ja uważam, że jest trafione, bo nietuzinkowe i wygląda ciekawie :D

      Usuń
    2. co prawda to prawda, są gusta i guściki :D

      Usuń
  12. o matko, ale energetyczny ten pomarańcz! aż wychodzi z ekranu ;) połączenie z czarno-niebieskim topem bardzo trafione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wygląda na to, że to połączenie jest mocno kontrowersyjne: niektórym sie podoba innym nie :)

      Usuń
  13. Piękny jest ten lakier z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na twoich paznokciach wszystko tak pięknie się prezentuje :) A o błyszczeniu nie wpsomnę - można sie przeglądać :D Topper średnio mi się podoba...jakos tak to nawalone jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To błyszczenie to zasługa seche vite :DDD Tak, ten topper jest mocno napakowany, bo tam są i piegi i heksy w trzech rozmiarach i pałeczki, i wszystko w dwóch odcieniach.... ;) takie toppery trzeba lubić :)

      Usuń
  15. śliczny kolorek, a w połączeniu z chinką wygląda bojowo!!!

    Bardzo podoba mi się to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko....ale mnie dzis zaskoczylas kolorem:D tego sie nie spodziewalam;) Oczywsicie pozytywnie.

    ja uwielbiam takie pomarancze u siebie.Lubie wlasnie takie neonowe pomarancze a zle wygladam z takimi pomaranczami-brzoskwiniowymi. Musze naprawde w koncu zrobic przeglad co ma u mnie zostac a co moze isc w swiat.

    Tego nie mam, a w sumie lubie essence(choc trwaloscia u mnie nie grzesza), ale ostatnio z catrice taki neonowy pomarancz dorwalam, tez jest piekny.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet widze, ze ten catrice tez masz u siebie :)

      Usuń
    2. Mam sporo pomarańczowych lakierów :DDD Lubię :)

      Usuń
    3. a czy ty u sibie masz je wlasnie poukladane kolorystycznie czy raczej markami?

      ja zrobilam liste, a jak na nia patrze to i tak nie wiem jaki to kolor....i ciagle w tych pudlach grzebie ;) Musze chybas jeszcze przeorganizowac swoje zbiory

      Usuń
    4. Ja mam poukładane kolorami :)

      Usuń
    5. A widzisz...czyli tu mam blad, bo mam markami posegregowane...a w sumie szukajac na jaki kolor mam ochote musze przegrzebac wszystkie pudla

      Usuń
  17. świetny kolor! ten niebieski top tez bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor bardzo energetyczny :D A te toppery są super :)

      Usuń
  18. chce te glity ale wieloryp mi nie chce oddac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia jest chyba największą znaną mi fanką glitterów,,,,więc nie licz, że coś Ci odda :DDD

      Usuń
  19. Ciekawe połączenie. I ta czerwień<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U Ciebie na monitorze ten Essence wychodzi jak czerwień? U mnie zdecydowany pomarańcz....

      Usuń
  20. Ja nie wiem jak to jest Izka ale u Ciebie każdy lakier wygląda doskonale i pomimo tego, że pomarańczowy to mój hmm najmniej ulubiony kolor to u Ciebie napatrzeć się nie mogę :) Chineczka boska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem jak to jest , moja droga Izo, ale bardzo mi przyjemnie z tego powodu :DDD

      Usuń
  21. Świetna ta pomarańczka :D A ten topper też cudowny, ale ja bym wolała go w innym połączeniu :) Ale wiadomo to kwestia gustu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak :) mi w tym połączenie bardzo odpowiada :)

      Usuń
  22. Świetne połączenie, piękna ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie trafiło do mnie takie połączenie kolorów :(

    OdpowiedzUsuń
  24. albo mnie juz oczy bolą albo ten essence jest taki piękny :OOOO
    jutro wejdę tu ponownie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerwień daje po oczach, tak jak lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko cudnie... tylko te patyki ^^ ach seche i jego błysk!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Tak, wiem, że nie lubisz patyków w brokatach...ale mi jakoś to nie przeszkadza :)

      Usuń
  27. Ubolewam nad brakami tej kolekcji CG w moich zbiorach, ale z drugiej strony chyba nie miałabym na nią pomysłu. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała mieć całą kolekcję, ale cóż,,,nie można mieć wszystkiego :DDD A pomysły zawsze się jakieś zrodzą :D

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)