czwartek, 12 grudnia 2013

Z jak Zoya + L jak Lovely

Dzisiaj znowu uraczę Was kolejnym duetem :) Tym razem jest to Zoya Natty (kolekcja Designer jesień/zima 2012). Cudowny kremowy, przykurzony dość ciemny niebieski. Nakłada się super, dwie warstwy potrzebne do pełnego krycia. Jako akcent dodałam Lovely Snow Dust nr 3 (limitowana kolekcja Snow Princess ). Jest to lakier piaskowy w kolorze srebra, w którym zanurzony jest również srebrny brokat. Dwie standardowe warstwy do krycia, schnie ekspresowo, cudownie błyszczy :) Duet bardzo mi się podoba, czuję się w nim elegancko ;)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy lakierów Zoya i Lovely, jedna warstwa Seche Vite (na lakierze Zoya).
















Jak Wam się podoba dzisiejszy duet? Lubicie takie odcienie niebieskiego?

61 komentarzy:

  1. ja uwielbiam każdy odcień niebieskiego ^^ pięknie wygląda w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też tak mam, kocham niebieskie i jeszcze zielenie największą miłością :)

      Usuń
  2. Zoya jest przepiękna, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja również jestem fanką takich odcieni :)

      Usuń
  3. Muszę się wybrać po te piaski z Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Granat ze srebrem to idealne połączenie! Wczoraj kupiłam właśnie ten lakier wraz ze złotkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że im bardzo ładnie razem :) Ja kupiłam najpierw biel i srebro, ale dziś dokupiłam złoto ;DDD

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, wygląda cudnie...
      Ten piasek też jest fajny.

      Usuń
  7. Wypasione połączenie!!!! Bardzo podoba mi się. Ja tez mam chrpakę na te piaski ale Młoda chora i jestem uziemiona :(. ps. czytałam e-maila dzięki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję, że je dorwiesz, bo są bardzo fajne :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne zestawienie, klasyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak, wyszło tak klasycznie i elegancko :)

      Usuń
  9. Idealne połączenie :) Kolorystyka jak najbardziej moja. Piękna ta Zoyka jest - mam nadzieję, że Mikołaj przeczyta mój list i przyniesie mi pod choinkę moją pierwszą Zoykę pod choinkę :P Jeszcze nie mam żadnej w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A jaka sobie Zoye wybrałaś ? Ja uwielbiam Zoye :)

      Usuń
    2. Ja dziś sobie sama kupiłam pod choinkę 2 Zoyki :) - trzeba w końcu dbac o siebie :) - kupiłam 2 piaski, które pokazywałaś Izo na blogu :) jak mąż sypnie mi premię za pracę w jego firmie (papierologię obrabiam :) ) to jeszcze kupię kilka KIKO u naszej koleżanki :)

      Usuń
    3. A jakie Zoye sobie wybrałaś i które piaski masz na myśli ?

      Usuń
    4. Wybrałam sobie Zoykę Dream i Payton :D Chociaż początkowo miała być Aurora, ale w ostateczności zmieniłam zdanie i poprosiłam o Payton :P

      Usuń
    5. Właśnie te dwie we wtorek do mnie przyszły od Mani :DDDD

      Usuń
    6. Właśnie po przeczytaniu tej notki popatrzyłam na Twoją kolekcję - uwielbiam ją przewijąć :D Jest taka dluuuuga :P I zauważyłam, że masz te Zoyki, w ogóle masz pokaźną kolekcję Zoyek.Niektórych bardzo zazdroszczę :D

      Usuń
    7. ostro zakręciłam Zoyki kupiłam piaskowe - Carter i Chita :)

      Usuń
    8. Bardzo dobry wybór :D Są piękne :DDDD

      Usuń
  10. Piękna Zoyka, szukam podobnego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna :) Poszperam u siebie i później wyślę Ci maila, bo na pewno mam coś z innych marek w tym kolorze :)

      Usuń
  11. piaski z Lovely sa piękne <3 właśnie wczoraj zakupiłam :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Te nowe śnieżne piaski z Lovely są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieski idealny !! Piaseczek też świetny ! Masz ciekawy kształt pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta Zoya jest cudowna :) Piaski kocham i chcę ich coraz więcej :DDD

      Usuń
  14. zoyka ma śliczny kolor :) piasek też ładny ale mam podobny z p2 więc nie kupię tego koloru :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoya cudowna :) tak, ten piasek bardzo podobny do p2 :)

      Usuń
  15. Zoya ma cudny kolor i wspaniały błyszczy. Z piasek- najlepsze jego swatche jakie do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziękuę bardzo, staram się Wam oddać na zdjęciach lakier najlepiej jak się da :)

      Usuń
  16. No sliczna zoyka, taki klasyk
    A ten piasek podobny chyba do tego z p2,tak mi sie wydaje.kolor strict

    Ps.....mam juz wreszcie kilka swoich wlasnych piaskow 🙌 bedzie malowanko,choc msm tsk krotke pazurki teraz ze rozpacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podobne piaseczki :DDD No to daj znać na maila, który piasek idzie pierwszy w kolejce :)

      Usuń
  17. Zawsze chciałam tą Zoya, ale jakoś mam nie po drodze z tymi lakierami.
    Te piaski olewałam ale po Twoich zdjęciach zmianiam zdanie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś stać się właścicielka tych piasków i to jak najszybciej :)

      Usuń
  18. idealnie zimowy duet, bardzo mi się podoba ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten srebrny z Lovely nie jest wcale taki zły :) Idealne zestawienie kolorystyczne zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie się te piaski Lovely bardzo podobają :D

      Usuń
  20. Ja wręcz uwielbiam taki odcień niebieskiego :) Zawsze kojarzy mi się z lodami, tylko sama nie wiem jakimi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, jak tylko zobaczyłam Twoją lakierową kolekcję- stweierdziłam, że zostaję tu dłużej :))

      Usuń
    2. :DDD Zapraszam na tak długo jak zechcesz :DDD Ja też kocham takie odcienie niebieskiego :)

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie razem wyglądają :))
    Na Lovely poznałam się już, a Zoya zachwyca odcieniem niebieskiego - jednym z moich ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie połączenie :D Srebro i granat świetnie do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)