poniedziałek, 23 września 2013

A jak Avon

Głównym bohaterem mojego dzisiejszego posta jest lakier Avon Savage. Lakier ten bardzo mnie oczarował, zarówno swoją formułą jak i kolorem. Jest to cudowny przydymiony teal , który w zależności od światła pokazuje więcej tonów niebieskich lub morskich zielonych. Maluje sie nim rewelacyjnie, ma super kremową konsystencję, bardzo dobre krycie, mi wystarczyły dwie warstwy. Uwielbiam wszelkie odcienie teal, morskie, przydymione niebieskie. Ten tak bardzo przypadł mi do gustu, że od wczoraj nie wyobrażam już sobie swojej lakierowej egzystencji bez niego :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
p.s. Lakier pokryłam warstwą Poshe , ponieważ Seche vite bardzo lakiery Avonu obkurcza :(









Czy lubicie lakiery Avon? Macie jakieś ulubione kolory? 

7 komentarzy:

  1. Dziś kolorek dla mnie :) lubię takie. Piknie pomalowałaś pazurki, bardzo starannie, oficjalnie zazdraszczam!!! ja muszę chyba jeszcze dużo poćwiczyć, uzbroić się w cierpliwość albo poddać się i stwierdzić żem nieuk i beztalencie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)
      Ja myślę, że u niektórych osób to kwestia wprawy, u innych talentu, a jeszcze u innych także samej płytki paznokcia,,,,w każdym razie cierpliwości serdecznie życzę ;)

      Usuń
  2. Ładny, ładny...
    Gdyby nie Ty, w ogóle nie zwróciłabym na niego uwagi :)
    Nie przepadam za lakierami tej firmy, głównie ze względu na długi czas wysychania i jakość, które mi nie przypasowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci , że ja ma wiele lakierów z avonu i mnie ich jakość się podoba. Owszem niektóre egzemplarze lepsze, inne gorsze , ale to tak jak z każdą firmą. Te z serii speed dry wysychaja na serio bardzo szybko, ciężko nadążyc z poprawkami...a kolory bywają fajne....pokażę kilka perełek w swoim czasie :)

      Usuń
    2. Wobec tego nie mówię zdecydowanie: "Nie" :)
      Może mnie przekonasz ;)

      Usuń
  3. Mam jeden kolor z Avon i na nim moja znajomość z tą marką się skończyła, bo jakościowo to bardzo nieudany egzemplarz. Sam kolor PIĘKNY:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest rewelacyjny... :) ja od jakiegos czasu kupuje ich lakiery i powiem Ci, że mi jakość odpowiada, byc może zmienili nieco formułę, albo no tak jak z każdą firmą, raz jest super, a raz porazka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)