poniedziałek, 31 marca 2014

O jak Orly

Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem Orly Pretty Ugly (kolekcja Mash Up lato 2013). Jest to lakier w odcieniu miętowo-niebieskim z niebieskim shimmerem/pyłkiem. Nakłada się przyjemnie, aczkolwiek średnio tutaj z kryciem. Ja potrzebuję trzech warstw , aby być usatysfakcjonowana i żebym nie widziała prześwitów :D Kolor jest dość intensywny choć jasny, w cieniu najlepiej widać chyba jego kolor, w słońcu jest jaśniejszy. Choć tutaj na fotkach tego tak nie widać. Drobinki może nie są widoczne jakoś spektakularnie, ale jednak je widać :). Bardzo lubię ten lakier, zresztą kocham wszelkie wersje miętusów. U mnie wiosna w pełni :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, trzy warstwy Orly, jedna warstwa Seche Vite.
















Czy u Was również wiosna w rozkwicie na paznokciach?

43 komentarze:

  1. Taki niepozorny w buteleczce, a na paznokciach takie cudo ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Na tej pierwszej fotce, w pełnym słońcu zupełnie inaczej wygląda ten lakier, tak blado...
      Ale kolor jest świetny :)

      Usuń
  2. :) dziś oglądałam jego swatche :) pikny jest :) ja średnio z wiosną na pazkokciach, bo strzeliłam sobie nowy nabytek Astor Smooth Velvet effect w kolorze Devil in me i jestem zachwycona :) mam też bordo od Violi i żałuję, że tylko te dwa. Zobaczę jak będzie sprawował się w noszeniu - efekt na pazurkach cud :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, te Astory są super :) Ale przypominają mi nieco moje OPI suede, więc je sobie odpuściłam ;)

      Usuń
    2. fakt ale za 5 zł szkoda było nie spróbować :) (ten granat tyle kosztował)

      Usuń
  3. O mamooooo, mamuniuuuuuu!! Nie rób mi tego :P Był na targach i to za 15 zł...oczywiście nie wzięłam, bo po co?? Lepiej się później ślinić do monitora :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ci powiem, to Ci powiem, ale fujara jesteś :P taki kolorek i sobie nie kupić...ojj,,,bo Ty się za bardzo zastanawiasz...a tu chodzi o instynkt, jak coś wpadnie w oko od razu to trzeba brać :DDD

      Usuń
    2. Hahaha w takim razie musiałabym cały kosz zabrać ze sobą z targów :P

      Usuń
    3. No właśnie, wiem jak to jest... :DDD

      Usuń
    4. We wrześniu mam nadzieję, że przekonasz się na własnej skórze jakie to dylematy są na Targach :P

      Usuń
    5. Do trzech razy sztuka...we wrześniu muszę się tam w końcu zjawić :DDD

      Usuń
  4. Ja też potrzebuję trzech warstw ;) I u mnie jakoś tak ładny jak u Ciebie nie jest ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, oj tam, na pewno jest u Ciebie tak samo ładny :)

      Usuń
  5. kocham taki kolor <3 cuuuudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. melduje się fanka mięt, czyli ja ;)
    cudowne Orlątko *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda cudnie no i ten shimmer <3

    OdpowiedzUsuń
  8. btw, stuknęło Ci 40 000 :D najs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem po co mi w sumie ten licznik, jakoś nie zwracam na to uwagi :)

      Usuń
  9. łooooo ale boski *.*
    potrzebuje go, już! teraz! zaraz! idę składać zamówienie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jak malowałam nim pierwszy raz to jakoś tak się rozczarowałam, ale wczoraj ...ach to miłość od drugiego wejrzenia :DDDD

      Usuń
  11. Jejku w promieniach słońca jest powalający - doskonały kolor i jak zwykle zazdraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ladny, u ciebie wszystko ladne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, dziękuję bardzo, toś mnie połechtała DDDD

      Usuń
  13. ładny jest i nadal uważam że problematyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DD Dla mnie trzy warstwy to nie jest jakiś problem, często daje po tyle, ale faktem jest, że jednak Orly mogło się bardziej postarać z kryciem w tym przypadku :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja go wczoraj odkryłam na nowo, bardziej mi się podobał wczoraj niż za pierwszym razem zeszłej wiosny... ;)

      Usuń
  15. Cudowny kolor, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor piękny, szkoda, ze zazwyczaj przy takich jasnych kolorach z tym kryciem tak słabo
    Ale przy takich pięknych kolorach chyba warto się przemeczyc :) ten jest tego warty :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)