piątek, 27 września 2013

C jak Catrice

Dziś mam na sobie miętowy odcień Catrice Mint Me Up , który został nieco podrasowany dodatkiem w postaci OPI OY-Another Polish Joke! Catrice to mięta z dodatkiem złotego shimmeru, który jest właściwie w dwóch rozmiarach - mocno zmielony i nieco większy. Efekt na paznokciu jest prawie identyczny jak w buteleczce, shimmer nie znika. Niestety moje zdjęcia nie bardzo ten efekt z shimmerem ukazują :(  Bardzo dobre krycie, tutaj 2 warstwy. Natomiast OPI to złoty shimmer, o bardzo słabym kryciu, tutaj widzicie aż cztery warstwy (świetny bedzie jako top ).Mnie się ten duet podoba, złoto na wszystkich paznokciach noszę rzadko, ale w postaci akcentu często :)

p.s. w tym miejscu napomknę, że nie podaję za każdym razem jakiej bazy i wysuszacza użyłam używam zawsze z powodu braku czasu :)) jeśli będzie to konieczne to opiszę :) (używam, w zależności od lakieru z jakim współgra, wysuszacza: Poshe lub Seche Vite. Bazy bardzo różne , aktualnie na zmianę aż trzy).











Czujecie miętę do mięty?

7 komentarzy:

  1. Super zestawienie!!! a notki o bazach i wysuszaczach myślę, że mile widziane. Ja jestem mega początkująca jeśli chodzi o malowanie paznokci i do tej pory miałam tylko Insta Dry z Sally Hansen ale po użyciu ok.1/3 nie nadaje się już do niczego bo strasznie zgęstniał (maluję paznokcie często bo lubię zmiany i ogólnie lakiery niezbyt dobrze trzymają się na moich paznokciach albo mam kiepską bazę). Zastanawiałam się niedawno nad kupieniem Poshe ale mam remont domu i suszę w portfelu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Poshe, jest świetny i można go za fajną cene kupić na allegro...ok w takim razie notki o wysuszaczach będę umieszczać za każdym razem :) Wiem, że niekore dziewczyny stosują rozcieńczalnik do lakierów również do wysuszacza...ja planuję taki kupić, bo niektóre moje lakiery wymagają odnowy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. a używałaś może lakierów firmy Morgan Taylor? za tanie to nie są ale niektóre kolory są bossskie.... zastanawiam się czy nie poprosić o kupienie na imieniny zamiast kwiatka :) może wytrzymam prawie 2 m-ce albo zagram w dużego lotka..... Ot naiwna jestem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji, ale marke znam i rzeczywiście kolory sa super.... :) widziałam je na allegro, coś koło 25 złotych...na pewno kiedyś się skuszę...p.s. fajny pomysł na prezent imieninowy...kwiatek zwiędnie, a lakierem długo się nacieszysz.... :D

      Usuń
  4. O tak, mięta jest super, podobnie jak samo zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mięta i złoto to już prawie klasyka ;)
    Sama je bardzo lubię :)
    W Ciebie fajnie OPI-kowe złotko komponuje się ze złotym shimmerem w tej mięcie :)
    Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki... :) szkoda tylko, że tak słabo na zdjęciach wyszedł ten shimmer w Catrice, na żywo lepiej to wygląda....

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)