wtorek, 11 marca 2014

S jak Sally Hansen

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeden z moich ukochanych fioletów. Jest to Sally Hansen Arabian Night . Jest to fiolet ze złotym shimmerem. Nakłada się bardzo przyjemnie, krycie po dwóch grubszych warstwach. Jako, że nie mam go na sobie po raz pierwszy, to mogę Wam napisać, że bez wysuszacza pięknie błyszczy. Dziś u mnie jednak wersja z Seche Vite (za mało czasu, aby czekać na to, by sam wysechł ;DDD) Uwielbiam wszelkie kolory z domieszką złotego czy srebrnego shimmeru, mam do takich słabość. Ten kolor jest dla mnie absolutną pięknością :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy Sally Hansen, jedna warstwa Seche Vite.














Czy mój fiolet trafia w Wasz gust?

49 komentarzy:

  1. Piękny!!! skąd Izuś bierzesz takie śliczności. Super, że znów jesteś z nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Szperam wszędzie gdzie się da :DDD Ja też się stęskniłam :D

      Usuń
  2. Przeuroczo sie mieni :) Bardzo sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥.♥
    Takie kolory to ja lubię! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  4. trafia i to w 100% :) śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Izka gdzie się podziewałaś jak Cię nie było - tyle dni ?!!! :D Lakier boskiiiii - będę na niego polować gdzieś w sieci :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , komputer mi się zepsuł :( A ja już bez blogowania to się czuje jak bez ręki :DDDD Poluj, bo warto :)

      Usuń
    2. Na drugi raz jak komp odmówi posłuszeństwa to odpalaj autko, pakuj rodzinkę i przyjeżdżaj do mnie ;)

      Usuń
    3. Z wielką chęcią :DDD

      Usuń
  6. Początkowo w buteleczce mnie nie zachwycił, lecz na paznokciach jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w buteleczce, akurat na mojej fotce nic specjalnego :DDD Ale na pazurkach...cudo :D

      Usuń
  7. Interesujący, ale chyba nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kwestia gustu, ja uwielbiam tego typu odcienie :)

      Usuń
  8. Pięknie wygląda na pazurkach :D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :) Tak się ślicznie mieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to jeden z piękniejszych lakierów w mej kolekcji :)

      Usuń
  10. Masz nosa w wyszukiwaniu takich cudeniek. W buteleczce zupelnie za niczym,a na paznokciach cudo;)

    Fajnie,ze jestes:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja stara szperaczka jestem :DDDD
      Mam nadzieję, że od dziś będę codziennie...Najpierw przeziębienie, później zgon komputera....no, oby na tym koniec,,,,już się uzależniłam od mojego blogowania :DDDD

      Usuń
    2. Potwierdzam,zes szperaczka ;)
      Zaskakujesz mnie tymi perelkami

      No oby juz sie nic nie wydarzylo nieprzewidzianego

      Usuń
  11. Fajnie w słońcu mienią się te złote drobinki :) Miło Cię znów "widzieć" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, bardzo fajnie :D Ja też się cieszę :) na szczęście udało się wskrzesić mój komputer... :D

      Usuń
  12. Wiele fioletów widziałam, ale ten bije je wszystkie na głowę. Istne cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się u Ciebie prezentuje :))
    Miałam w rączkach ostatnio bardzo podobny kolor z Misslyn, w Hebe :)
    Ale coś mnie już ciągnie do wiosenno-letnich kolorków i pasteli :))
    Dobrze, że już jesteś, martwiłam się :) Mnie może nie być, ale Ciebie - to niemożliwe :))
    Ty wróciłaś, ja powoli wracam czyli wszystko wraca do normy, oby na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w końcu wrócisz na dobre, czekam :*

      Usuń
  14. świetny jest, uwielbiam złoto więc te drobinki połyskujące na ten kolor bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też go mam ale u mnie szarawy jakiś no i nie trzyma mi się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten lakier sprawuje się bez zarzutu :)

      Usuń
    2. on jak Miyo, Inglot i Flormar mi odłazi :(

      Usuń
  16. ekstra jest! fiolet ze złotem - co za połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam go od taaaaak dawna i dalej nie rozdziewiczony, ehh :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, moja droga,,,taka piękność wciąż nietknięta!!!???? To trzeba jak najszybciej zmienić... :)

      Usuń
  18. Pięknościowy :) Dobrze Cię znów widzieć :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)