sobota, 29 marca 2014

C jak China Glaze + O jak OPI

Witajcie :) U mnie dzisiaj kolejny duet na paznokciach. Mam na sobie lakier China Glaze What A Pansy (kolekcja City Flourish wiosna 2014). Jest to krem w kolorze przykurzonego jasnego fioletu z dużą domieszką niebieskiego. W zależności od światła, raz widać w nim więcej fioletu, a raz niebieskiego. W cieniu zdecydowanie ciemniejszy niż w słońcu. Nakłada się bardzo przyjemnie, dwie warstwy potrzebne są do pełnego krycia. Uwielbiam takie odcienie, ten jest cudowny :D Ale tak dla próby dołożyłam mu dzisiaj jagodowo-purpurowe piaskowe kropeczki, zrobione sondą. Lakier, którego użyłam, to OPI My Current Crush , który prezentowałam Wam tutaj . Myślę, że wygląda to dość oryginalnie, a na pewno ładnie im razem w sensie kolorystycznym :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy China Glaze.














Lubicie takie kolory?

24 komentarze:

  1. Chinka wygląda bardzo podobnie do mojego odkrycia-NeoNail :)
    Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również...A NeoNail nie znam,,,,proszę o jakieś szczegóły, z chęcią zobaczę :)

      Usuń
  2. Cudne lakiery :) Ładnie razem wyglądają :)
    PS. masz chyba mały błąd w tytule :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna ta Chinka *_* Kupuję przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba mam podobny lakier do tej Chinki, więc odpuszczam, ale chętnie obejrzę inne lakiery z tej kolekcji, jeśli posiadasz - sama zamówię sobie chyba zielony. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetnie ułożyłaś te kropki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trochę robione na szybkiego, bo do stołu zasiadły moje dwie Córeczki i zaczęły mi się dobierać do całego asortymentu...musiałam się szybko uwinąć...

      Usuń
  6. Chinka cudeńko, OPIk już nie tak do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuś Chinka boossskkka!!! zamawiałaś na VB? po tym jak ostatnio tak długo czekałyśmy mam lekkie obawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem było jak zwykle ok 2 tygodni :) Myślę, że wtedy mogło tak być z powodu świąt :)

      Usuń
  8. Te kropy wyglądają super:D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie kolory! te kropeczki wyglądają jak paznokciowa biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjnie zmalowałaś te kropeczki Izuś :D Piękne mani.

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooo, ale słodko! ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo jakie fajne te kropeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te kolory i te kropki w Twoim wydaniu :))
    Super :)
    Opika mi polecilas, zakupilam i jestem mega zadowolona :)) dzięki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)