czwartek, 27 marca 2014

O jak OPI + C jak Color Club

Witam :) Chciałam Wam dzisiaj pokazać jeden z ulubionych lakierów, w soczystym odcieniu, w sam raz na wiosnę. Mam na sobie lakier OPI A Definite Moust-Have (kolekcja Couture de Minnie 2013). Jest to średni róż ze srebrnym shimmerem. Ale nie jest to taki klasyczny róż, według mnie jest on z domieszką koralowej czerwieni. W zależności od światła - raz bardziej różowy, raz bardziej koralowy róż :) Kolor jest soczysty i intensywny. Shimmer hmmm...oczywiście, jak to u OPI z tym shimmerem bywa, właściwie niewidoczny na paznokciach. Nakłada się bardzo fajnie, dwie warstwy potrzebne są do pełnego krycia. Jako akcent rozświetlający - dzisiaj lakier Color Club Magic Attraction . Jest to glitter , w którym przeważają drobinki w kolorze srebra, jasnej czerwieni i niebieskiego...ale ogólnie jest to kolorowy holo glitter :) Niestety, nie bardzo udało mi się pokazać Wam tutaj, że to są drobinki holo. Ale są i pięknie migoczą we wszystkich kolorach tęczy, w słońcu i sztucznym świetle. Ja takie połączenia lubię bardzo, a kolor OPI jest uroczy i uwielbiam go nosić :D

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy OPI, jedna warstwa Essence peel off base coat na paznokciach palców serdecznych, dwie warstwy Color Club, jedna warstwa Seche Vite.







Jak Wam się podoba taka kompozycja?

40 komentarzy:

  1. Ten OPI jest naprawdę piękny. Bardzo soczysty kolor. I do tego super się prezentuje z jasną błyskotką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mocno soczysty i intensywny kolor...Cudowny :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten glitter, ale OPI też jest niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardziej koralowy ten OPI, ale jest piękny, bardzo lubię takie żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości oświetlenia on jest bardziej różowy, ale w niektórym świetle wychodzi z niego koral :) uroczy jest :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia nie oddaję jego uroku, te drobinki holo w rzeczywistości szaleją na paznokciach :D

      Usuń
  5. Ślicznie!!! super, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D P.s. dziękuję za maila, to miłe, że zawsze się o mnie martwisz :D

      Usuń
  6. Nie wierzę w to co piszę: co tam glitter, ten ołpiaj jest zajebisty♥.♥
    Izunia, czy ja dobrze rozumuję, że baza peel off jest tutaj na opiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten OPI jest śliczny, to prawda :)
      A baza peel off tylko na paznokciach palców serdecznych :) pod glitterem CC :)

      Usuń
  7. oo jakie soczyste :) świetny duet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Świetnie się czuję w takich kolorach :)

      Usuń
  8. fajowe połączenie, róż przyciąga wzrok, a CC cudnie błyska ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Glitter jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten OPI, taki trochę neonowy. U mnie też dzisiaj róż, tylko bardziej klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPI ma bardzo intensywny kolor i za to właśnie bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  11. cóż za piękny cukiereczek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten OPIk, wpisałam go na listę zakupową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny OPI! <3 A w połączeniu z Color Club wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też mi się zdaje, że to zgrany duet :)

      Usuń
  14. Glitter jest rewelacyjny:) róż w sumie też:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny ten opik, lubie takie zywe kolory

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor tego Opi-ka mnie zachwycił :))
    A cały zestaw prezentuje się bardzo elegancko :)) brawo :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)