środa, 19 marca 2014

A jak Avon

Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem Avon Splendid blue . Jest to lakier w kolorze ciemnego szafiru ze srebrnym shimmerem. Nakłada się wyśmienicie, dwie cienkie warstwy potrzebne są do pełnego krycia. Shimmer na paznokciach lekko traci swój kolor i wygląda jakby był w odcieniu szafirowym. Ja lubię takie kolory i w tym czuję się świetnie. 

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, dwie warstwy Avon, jedna warstwa Seche Vite.

























Co sądzicie o tym lakierze?

42 komentarze:

  1. na Twoich dloniach wszystko ladnie wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam :) bardzo trafne stwierdzenie :)

      Usuń
    2. Jesteście kochane, dziękuję Wam bardzo :)

      Usuń
    3. Kazdy lakier zdobywa swoje "ja". Czesto w buteleczce nie wyglada za niczym a u Ciebie super.

      Ja mam pecha...co odchodowalam paznokcie to znowu zlamalam...

      Usuń
    4. Taa......wyglada za niczym mialo byc :D

      Usuń
  2. o mamuniu! piękny!! a to jest jakiś nowszy odcień czy coś starszego? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Izunia? Czy to jest jakiś nowy kolor?? Ostatnio na szybko przeglądałam katalog Avon i widziałam jakieś 4 nowe kolory z shimmerem i się nawet zastanawiałam czy nie zamówić, ale się powstrzymałam :) Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jakiś starszy odcień z kolekcji limitowanej zdaje się...A te nowe 4 odcienie , o których piszesz,,,ach! w katalogu wyglądają obłędnie, ale ja na razie widziałam swatche tylko jednego odcienia Lure... i nie bardzo mi się spodobał...poczekam na więcej swatchy..

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie się bardzo podoba, lubię tego typu kolory i wykończenia :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie bardzo lubię lakiery Avon...dobra jakość i ciekawe kolory :)

      Usuń
  6. Świetny odcień, taki głęboki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny odcień, taki głęboki, intensywny, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oczywiście nie miałam nigdy lakieru z Avon :( Ale ten jest obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam suszenie się kiedyś, ja te lakiery lubię :)

      Usuń
    2. Skuszenie...miało być :DDD

      Usuń
  9. Cudowny!!! Niebieskie paznokcie rządzą :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :)
    A powiedz mi jak z trwałością jest u ciebie ? Jestem strasznie ciekawa, bo u mnie to jedna wielka klapa jest :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi mówić o trwałości,,,zmieniam lakiery prawie codziennie, ale po całym dniu prac domowych + opieka nad 2 małych dzieci... był bez skazy...ale wiadomo, że to bardzo indywidualna sprawa :)

      Usuń
  11. granat i shimmer - musi być pięknie! :-P

    OdpowiedzUsuń
  12. no śliczny :) szkoda że mam marny dostęp do Avonu no i jakoś ceny mi niezbyt pasują, bo w głowie mam jakieś przekonanie, że nie są tyle warte, ale może się mylę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona z jakości tych lakierów,,,i zawsze staram się kupić jak są w promocji... :)

      Usuń
  13. Suuuper :) ja się z moim Avonowym lakierem nie polubiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja akurat z lakierami z avonu mam dobre doświadczenia :)

      Usuń
  14. Ty to nawet avonowy ładnie pokażesz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD ja tam myślę, że one takie brzydkie nie są :)

      Usuń
  15. ooooooo dlaczemu ja go nie mam?

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier z "duszą" :) lubię takie :))
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)