piątek, 21 marca 2014

C jak Catrice

Z okazji ropoczęcia wiosennej pory roku, dzisiaj u mnie wiosenny manicure. Mam na sobie lakier Catrice I'm Not A Greenager , czyli kremową intensywną trawiastą zieleń. Na zdjęciach nie bardzo udało mi się złapać rzeczywisty kolor...jest ciut ciemniejszy i bardziej intensywyny. Nakłada się rewelacyjnie, dwie cienkie warstwy potrzebne sa do pełnego krycia. Jako towarzysza dodałam mu coś słonecznego , czyli Catrice Sunny Side (kolekcja limitowana L'Afrique, ces't chic ). Jest to lakier piaskowy w kolorze słonecznej żółci. Nakłada się przyjemnie, szybko schnie. Na zdjęciach widzicie trzy warstwy, co było z mej strony błędem, bo struktura piasku nie jest tak wyraźna jak po dwóch warstwach. Dałam trzy bo bałam się, że na zdjęciach będą widoczne prześwity, choć w realu nie są. Lepiej dać dwie. Na zieleni zrobiłam sondą kropeczki, które mają imitować kwiaty :)
Efekt mocno wiosenny, wesoły,ale nie wiem czy nie nazbyt infantylny....

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci 5in1 Paese, dwie warstwy zielonego Catrice, jedna warstwa Seche Vite, trzy warstwy żółtego Catrice.











Co sądzicie o takim zdobieniu?

31 komentarzy:

  1. Świetne wiosenne połączenie! :)
    PS: Nie jest infantylne!!! :p

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi się podobał ten afrykański Catrice! ale po przygodzie z jego brązowym odpowiednikiem, byłam tak zawiedziona, że nie kupiłam ;) a to zdobienie wiosenne! podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na żywo fajniejsza...niestety jest bardzo niefotogeniczna :DDDD

      Usuń
  4. No faktycznie: wiosna na paznokciach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiosennie to u mnie już dawno nie było :DDDd

      Usuń
  5. No Izuś, świetna ta Twoja wiosna ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki uroczy wiosenny wzór! Nawet bym o czym takim nie pomyślała, a można się zachwycić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie :)
    A żółty piasek jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale urocze kwiatuszki ^^ fajnie to połączyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdobienie zupełnie nie w moim stylu, ale kolor piasku jest czadowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak fajnie zieleń z tym żółtkiem wygląda :) Bardzo wiosennie się zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja dla odmiany zachwycę się zielenią, ha! :D jest fantastyczna, ale ją rzreba widzieć na żywo, bo jest strasznie niefotogeniczna. Żółty piasek fajny, ale wolę to od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD Wow, Ania, podoba Ci się zieleń , cóż za szok :DDDDD a tak na poważnie...tak, ta zieleń wyjątkowo niefotogeniczna...no , ale cóż...a tego żółtego piasku z Wibo nie mam :(

      Usuń
  12. Izuś perfekcyjnie zrobione zdobienie i bardzo wiosennie zestawione kolorki :) u mnie właśnie się chmurzy za oknem a jak patrzę na Twoje pazurki to słońca mi się chce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe śmieszny jest ten żółty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. What cute manicure. Perfect for spring

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że ten żółty taki brzydal :( Nie podoba mis ię ta struktura, ale fajne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ta struktura po 2 warstwach jest ok, ale ja dałam niestety 3 i wyszła tak kasza manna :(

      Usuń
  16. Bardzo pozytywne mani, tak się wiosennie od razu zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodko to razem wygląda, wiosennie i mega optymistycznie :)
    Fajny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)