niedziela, 16 listopada 2014

L jak L.A. Colors

Jestem wielką fanka ciemnych lakierów do paznokci. Jesienią i zima najczęściej sięgam po takie kolory. Dziś jeden z takich lakierów, czyli L.A. Colors Perfect Plum . Jak wskazuje nazwa jest to śliwka, bardzo ciemna z dodatkiem shimmeru. Mnie jednak ten kolor kojarzy się z jeżynami ;D Nakłada się całkiem przyjemnie, potrzebne są dwie grubsze warstwy do pełnego pokrycia płytki. Schnie bardzo szybko, ale wymaga nałożenia nabłyszczacza, ponieważ wysycha do średniego połysku. Zdjęcia średnio oddają jego urok, w realu jest ciekawszy :) Nosi się przyjemnie, bardzo lubię takie odcienie :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek Foundation III, dwie warstwy L.A. Colors, jedna warstwa Fast Drying Top Coat Inglot.








 Lubicie takie ciemne odcienie?

38 komentarzy:

  1. Na zdjęciach mi się mega podoba, a skoro na żywo jest jeszcze piękniejszy to rzeczywiście musi być cudeńkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W realu ma więcej głębi, cóż pogoda u mnie wciąż pochmurna, więc ciężko zrobić dokładne zdjęcia :(

      Usuń
  2. ma w sobie to "coś" :) chyba ten pyłek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!!! uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. brakuje właśnie takich kolorków w mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładniutki ;) uwielbiam takie kolorki :d

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat takie kolory średnio mnie pociągają ;) ale u Ciebie wszystkie pięknie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor idealny na obecną porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę napisać tylko jedno - genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mj kolor! nie da sie nie lubic! Powiem że gust kolorystyczny masz mega swietny! ;) ieknie sie prezentuje ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz nawet mam poodbny na pazurach, tylko że z OPI <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten lakier, i ślicznie pomalowałaś paznokietki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)