sobota, 28 maja 2016

M jak Makijaż : matowa szminka cz.3 Astor

Kolejny post o matowych pomadkach. Dziś pokażę Wam trzy produkty firmy Astor. Są to szminki z serii Soft Sensation Lipcolor Butter , czyli nawilżające szminki w kredce o matowym wykończeniu. Ja posiadam je w trzech kolorach i nie mam pojęcia czy występują jeszcze inne odcienie ;)



Szminki mają formę grubych , wysuwanych kredek. Opakowanie jest plastikowe, niestety napisy z czasem się wycierają. Ale sama forma kredki, jej wysuwanie i nakładanie jest bardzo w porządku. 



Kredki mają przyjemną, kremową konsystencję, bardzo fajną pigmentację, są łatwe w nakładaniu. Długo utrzymuję się na ustach. Cudownie pachną waniliowymi ciasteczkami :D Mat jest w porządku, porównywalny do tego matu jaki dają szminki Maybelline czy Avon. Po długim noszeniu lekko wysuszają usta, przynajmniej moje, ale ja mam do tego tendencje, niezależnie od rodzaju szminki :(
A teraz kolory w zbliżeniu ...


027 Elegant Nude czyli różany beż,taka herbaciana róża ;) absolutnie cudowny kolor :)

 023 Vivid Divine mieszanka różu i maliny.


025 Cheeky Girl intensywny koral.


A tak kolory prezentują się na skórze:

 Od L do P:
Elegant Nude, Vivid Divine, Cheeky Girl.

Bardzo lubię te kredki, zarówno za formułę, jakość, ale i za piękne kolory. U mnie spisują się świetnie. 


Macie te kredki, jesteście z nich zadowolone?




16 komentarzy:

  1. Ten drugi najbardziej by mi pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam :( ale niezmiennie poszukuję matowej szminki, chociaż bardziej nude niż Twoje zdecydowane kolorki :) może sprawdzę co mają przy kolejnych zakupach:) buziaki Izuniu :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś naprawdę nude jest w ofercie matowych szminek Maybelline, ja tego koloru nie mam, ale wiem, że to bardzo ładny nudziak :)

      Usuń
  3. Mam ten pierwszy kolor,piękny jest i bardzo lubię tą kredkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja dzisiaj znowu miałam ten kolor na ustach :)

      Usuń
  4. Podoba mi się kolor 023 :) idealny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy tych pomadek, choć nie wiem czemu, bo już wiele razy przymierzałam się do ich zakupu. Podoba mi się drugi kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te kredki uwielbiam, mam również te z normalnej linii , też są świetne :)

      Usuń
  6. wszystkie kolory ładne, nie mialam jeszcze z astora kredek do ust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo, bo jeszcze kilka z tej serii wcześniejszej :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)