czwartek, 2 czerwca 2016

L jak L'oreal

Marka L'oreal wypuściła na rynek nowe lakiery z serii Color Riche L'Huile. Lakiery te są wzbogacone o mikro-olejki - dla wyjątkowego blasku, intensywne pigmenty dla głębokiego koloru oraz zmysłowy zapach ;). Tyle podaje firma na temat swoich nowości. Ja dodam, że lakiery mają śliczne buteleczki oraz bardzo wygodne szerokie pędzelki, po bokach owalnie ścięte. Dziś Wam pokażę kolor nr 440 Cherie Macaron, czyli kremowy intensywny koral. Co do pigmentacji- to rzeczywiście jest świetna, jedna gruba warstwa spokojnie załatwi sprawę, ale że to moje pierwsze spotkanie z tymi nowymi wersjami, to u mnie są dwie cienkie warstwy. Lakier bardzo ładnie błyszczy, ale musiałam się posilić wysuszaczem, ponieważ mój egzemplarz mi bąbelkował :/ Nałożyłam top i po kłopocie. Być może to wina pogody, jest baaardzo gorąco, nie wiem, zobaczę, jak będzie się sprawował następnym razem. Zapach jest identyczny jak w szminkach z serii Color Riche, niestety, na drugi dzień prawie niewyczuwalny. Ale kolor jest śliczny. Jestem wielką fanką wszelkich koralowych odcieni i ten bardzo przypadł mi do gustu ;)

P.s. widoczne na zdjęciach niewielkie bąbelki zrobił mi mój dogorywający Sally Hansen Insta-Dri ;)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Kobo Intensive Hardener, dwie warstwy L'oreal, jedna warstwa Sally Hansen.















Macie , polecacie nową serię lakierów L'oreal? 

24 komentarze:

  1. Fajny kolorek :) Ostatnio kilka razy te buteleczki przykuły moją uwagę, ale staram się nie skusić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skusiłam, tego dnia nie miałam silnej woli :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek, muszę popatrzeć na te nowe buteleczki Loreala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zerknąć, może coś Ci wpadnie w oko :)

      Usuń
  3. Piękny kolor!
    Chciałabym taki :) a buteleczka jaka cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe buteleczki to strzał w dziesiątkę,lakiery pięknie się w nich prezentują :)

      Usuń
  4. Piękny, a buteleczka nie gorsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek, ale to buteleczka mnie bardziej zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor i ciekawe opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna i oryginalna buteleczka ; kolorek lakieru śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor, a butelka trochę śmieszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ta buteleczka jest urocza, kojarzy mi się z perfumami, ale taki z lat 20/30-tych ;)

      Usuń
  9. ładny kolorek, jednak rzadko takie noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. podczas promocji w rossmannie polowałam na te lakiery, ale ich nie widziałam :( a chciałabym je przetestować, bo mają ciekawe buteleczki i kolory takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim Rossmannie wystawili je już po promocjach ;DDD Ale zaraz i tak były ciut tańsze i ja kupiłam ten lakier za jakieś 23 zł.

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)