czwartek, 5 maja 2016

D jak Douglas

Będąc miesiąc temu w Douglasie doznałam miłego zaskoczenia, gdy moim oczom ukazała się szafa z nowościami lakierowymi Douglas. Mnóstwo kolorów, ogromny wybór. Największe wrażenie zrobiły na mnie toppery. Wiele z nich jest imitacją topperów OPI m.in. z kolekcji Starlight czy Peanuts. Absolutnie rewelacyjne, duży wybór, trudno się zdecydować na choćby jeden. Polecam, koniecznie zajrzyjcie tam przy okazji. Dodatkowo do wszystkich lakierów są testery :) Dziś pokażę Wam jeden z kolekcji klasycznej, jest to lakier Douglas 22 Rose enchantee. Róż z mnóstwem shimmeru w kolorze liliowym, różowym i srebrnym. Pigmentacja jest rewelacyjna, wystarczy jedna gruba warstwa, ale ja dałam dwie cieniutkie. Lakier ślicznie prezentuje się w pełnym słońcu, moje zdjęcia nie oddają w pełni jego uroku. Ja taki wesoły róż lubię, kolor w sam raz na wiosnę i lato :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Wibo S.O.S. Weak nails, dwie warstwy lakieru Douglas, jedna warstwa Sally Hansen Insta-Dri.





















Lubicie słodki róż na paznokciach? 

16 komentarzy:

  1. ja do douglasa mam daleko, więc nie bywam zbyt często i takich lakierów nie widziałam, a kolor jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam dwa kolory z tej serii, m.in. ten róż- piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki ładny! kurczę, ja jakoś bardzo rzadko zaglądam do douglasa. i nie mam od nich żadnego lakieru (!). a w jakiej cenie takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bywam tam zawsze jak jestem w Suwałkach :) Więc w sumie raz na jakiś czas ;DDD Kolory klasyczne są po 17 zł, a glittery po 30 zł.

      Usuń
    2. a to w sumie nie najgorzej :) kiedyś tam wpadnę i wszystko sprawdzę ;) ale póki co zrobię drugi napad na h&m, bo mają coraz więcej lakierów i niektóre teraz są po 10 zł :D

      Usuń
  4. ale ładnie w słońcu sie mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny. Jakoś do douglasa mi nie po drodze, więc nie znam ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bywam tam raz na jakiś czas, ale te lakiery mnie zachwyciły :)

      Usuń
  6. U mnie lakiery tej firmy nie są dostępne, a chętnie bym wypróbowała ;) róż bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie kolorek fajny, a ile dni wytrzymuje Ci na paznokciach? Ja ostatnio odkryłam lakiery diamond cosmetics i wytrzymują na paznokciach nawet tydzień:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)