piątek, 19 września 2014

K jak Kiko

Na moich paznokciach dzisiaj bardzo subtelnie. Mam na sobie lakier Kiko 451 Apricot (seria Sugar mat ), czyli piasek w delikatnym odcieniu moreli, a w nim drobinki morelowe i różowe. Lakier najlepiej nakładać dwoma grubymi warstwami, w przeciwnym razie mogą się pojawić lekkie prześwity. Schnie bardzo szybko na typową piaskową fakturę. Drobinki najlepiej widać w słońcu i sztucznym świetle. Jest to wersja piasku dla fanek delikatnych odcieni. Według mnie lakier wygląda uroczo, dziewczęco i świeżo. Trochę przywodzi mi na myśl słodką cukrową posypkę ;) Lakier w sam raz do pastelowych stylizacji :)

Na moich paznokciach: dwie warstwy lakieru Kiko.
















Podoba Wam się piasek w wersji subtelnej?

55 komentarzy:

  1. Całkiem przyjazny kolorek :) Odcień na co dzień w nietypowej formie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, do tej pory żałuję, że nie zanabyłam świątecznego setu tych piachów........

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo dopiero co przestałam się zachwycać nad tymi ciasteczkowymi to teraz chcę te! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Boziuuuu jakie cudo - zjawiskowy lakier !! kocham piaseczki a Kiko tworzy najdoskonalsze piaseczki :) szkoda, że nie mam szans kupić tych cudeniek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jak on ślicznie wygląda!! piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatny i subtelny :) od czasu do czasu jako odskocznia od kolorowych dziwaków super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie miałam ochotę trochę odpocząć :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny i subtelny. Muszę wytargać go z Helemra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Bardzo delikatny, jestem jak najbardziej na tak ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudo<3 nie wiesz czy można go gdzieś w Pl dostać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaaaazdro, też co chcę, jest bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeden Sugar Mat i podoba mi się, że są w nim takie szklące się iskierki. Ten jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wygląda ale to nie moj kolor...

    OdpowiedzUsuń
  14. *.* chcę. jest przepiękny i tak delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest bardzo ładny ;) delikatny i subtelny , ale ma w sobie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piaski Kiko są bezkonkurencyjne, ten egzemplarz tylko to potwierdza :))
    I tu drobinki mi nie przeszkadzają, świetny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale delikates :) taki bardzo,bardzo... prawie jak cielisty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)