piątek, 13 grudnia 2013

O jak OPI

Dziś na moich paznokciach debiutuje lakier z tegorocznej jesiennej kolekcji. Jest to lakier OPI In the Cable Car-Pool Lane (kolekcja San Francisco jesień 2013). Jest to kremowy burgund z delikatną kropelką purpury. Jeśli chodzi o krycie to OPi się nie popisało. Musiałam dać aż trzy warstwy by zniwelować prześwity :( Ale wybaczam im to, gdyż kolor jest cudowny. Glęboki, kremowy, lśniący. Jako, że jestem fanką takich odcieni, to muszę przyznać, że ten skradł mi serce. Tak,wiem, nie jest jakiś wybitnie niepowtarzalny, ale jest taki kobiecy, tajemniczy i seksowny ;DDD Poza tym cudownie pasuje do jesieni i zimy :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Nail Tek foundation II, trzy warstwy OPI, jedna warstwa Seche Vite .














Nudny i przewidywalny czy piękny i kobiecy kolor?

26 komentarzy:

  1. Piękny!!!! Och jak ja Ci zazdroszczę pieknych paznokci i takiej staranności....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny również dla mnie :D Dziękuję ;*

      Usuń
  2. Piękny, piękny :) czasem taki pozornie zwykły kolor potrafi najbardziej skraść serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity kolor! A ten połysk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie odcienie, ten skradł mi serce :)

      Usuń
  4. piękny, jednak OPI to OPI :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie przyspieszył mi on tempa bicia serca. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam wlasnie takie winne kolory na jesien....moga byc zblizone a ja i tak dokupie nastepny bo nie jest taki sam :D:;D

    Przez ciebie nie wiem co mam wybrac jako pierwsze jak ciut odchoduje pazurki....
    czy wlasnie takie kolorki bordo czy piaski(bo mam) czy moze piasko z kiko(tez mam)

    Musze sie spieszyc, bo jak do swiat nie zdarze odchodowac to przyjdzie mi tylko piaskami (zloto, czerwien i zielen z P2 czekaja) pomalowac....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś nowy piasek Kiko :) Ja też tak mam, nigdy za wiele takich odcieni :DDD

      Usuń
  7. Takie kolory bardzo lubię, le o dziwo mało ich w mojej kolekcji jakoś :D Lakierów OPI mam aż dwie sztuki :D Jakoś mnie jeszcze do niech tak nie ciągnie, ale to na pewno kwestia czasu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie odcienie i sporo ich mam, nigdy dość :) A OPI uwielbiam... :) To na pewno kwestia czasu u Ciebie :) zobaczysz, dasz się wciągnąć:)

      Usuń
  8. Szkoda tylko, że trzeba nałożyć trzy warstwy, ale jego kolor i tak rekompensuje wszystko!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie jest to dla mnie jakiś makabryczny problem, ale wolę nakładać dwie warstwy...Jak na taka firmę, to można się było ciut lepiej postarać ;) Ale kolor rekompensuje ten problem :D

      Usuń
  9. Bardzo fajny kolor :) Wampowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, kobiecy kolor i aż trudno uwierzyć, że to 3 warstwy. A jak on się ma do Essie Bahama Mama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale zrobię porównanie i dam Ci znać :)

      Usuń
  11. bardzo głęboki i zdecydowanie kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kolorek to pewny, 100% efekt na paznokciach :)
    Może i powtarzalny kolor, ale i tak jest mega, też takie lubię :))
    I mi także mocno przypomina Essie, Bahama Mamma ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niemal identyczne :DDDD Różnicę widać tylko pod pewnym kątem, jest tak minimalna, OPI jest ciutkę ciemniejszy, ale to widać po dokładnej obserwacji :DDDDDD

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)