poniedziałek, 18 lipca 2016

E jak Ever Glaze

Dziś u mnie nowa marka lakierowa na paznokciach. Jest to seria lakierów od producenta China Glaze, czyli lakiery Ever Glaze. Są to lakiery długotrwałe, coś na miarę lakierów hybrydowych,do aplikacji domowej, jak klasyczny lakier. Można dokupić do tego top coat. Dzisiaj na paznokciach mam neonowy chłodny róż z jasnym fioletowycm shimmerem,czyli kolor Adrenaline Rush. Shimmer widoczny głównie w słońcu i sztucznym świetle. Ta seria ma rewelacyjne pędzelki, dość sztywne, prosto przycięte, nie za grube nie za cienkie. Zdecydowanie bardziej mi te pędzelki odpowiadają niż te w lakierach China Glaze. Malowanie jest bardzo przyjemne bardzo, również konsystencja jest super. Potrzebne mi były dwie warstwy do pełnego krycia. Jako, że jest to neon, to schnie na satynę, więc top coat jest raczej wskazany ;) Kolor cudo, świetnie wygląda, w sam raz na lato :) Nawet tak nieudane jak w tym roku, przynajmniej poprawia humor w pochmurne dni ;)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Wibo S.O.S. Weak Nails, dwie warstwy Ever Glaze, jedna warstwa Sally Hansen Insta-Dri.


















Macie lakiery z tej serii, jesteście zadowolone, polecacie jakieś kolory?

14 komentarzy:

  1. Super kolorek, idealny na lato !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny. Ciekawe, czy faktycznie trwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze na temat trwałości nie mogę powiedzieć wiele, noszę drugi dzień i jak na razie bez zarzutu :)

      Usuń
  3. Wow! Ale róż. Ideał na lato :)
    Ale masz racje, że i na pochmurne dni się sprawdzi poprawiając humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie ma to jak neon w pochmurne letnie dni ;DDD

      Usuń
  4. Śliczny kolorek.
    Zastanawiałam się czym te lakiery różnią się od zwykłych i teraz już wiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo od Ciebie się dowiaduję o tych lakierach, chcę :-) ale coś przemilczałaś kwestię przedłużeniat trwałości, ja wiem że to zależy od stanup paznokci użytkowniczki, ale czy u Ciebie była jakaś różnica w porównaniu z klasycznym lakierem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosze go od wczoraj, więc jeszcze nie mogę wiele powiedzieć na temat trwałości...jak na razie bez zarzutu, a wykonuję wszelkie prace domowe, dziś troszkę pracowałam w ogródku...jak na razie super :)Mi akurat na trwałości średnio zależy, bo ja i tak dłużej niż 3, w ekstremalnych warunkach 4 dni lakierów nie noszę ;)Kupując lakiery kieruję się tylko ich kolorem :)

      Usuń
  6. Wow żarówiasty! :) Fajny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)