środa, 26 sierpnia 2015

M jak Models Own

Witajcie Dziewczyny !
Bardzo długo mnie tutaj nie było, ale w końcu po sporej wakacyjnej przerwie wracam z nową energią i pomysłami ;)
Dzisiaj mam na sobie lakier Models Own Pear Drops ( kolekcja Sweet shop lato 2014). Jest to koralowa czerwień wypełniona shimmerem w kolorze srebra i różu. Lakier ma świetną konsystencję i nakłada się wyjątkowo przyjemnie. Dodatkowo słodko pachnie ;D gdyż jest to seria perfumowana. Bardzo mi się podoba, jest taki owocowy i super się go nosi ;)

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci Bielenda CC Magic Nails, dwie warstwy Models Own, jedna warstwa Poshe.




























I jak Wam się podoba smakowity kąsek Models Own?

25 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie smakowity :) Kolor jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) I rzeczywiście przypomina żelki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor piękny!!! ja dziś kończę 2 tygodniowy urlop i chce mi się płakać na samą myśl powrotu do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, było gorąco , pięknie, to się człowiek rozleniwił :)

      Usuń
  4. Izuniu czy Ty już za siebie nie możesz !!!! wstyd żeby na tak długo nas opuszczać !!! czy Ty nie bierzesz pod uwagę naszej tęsknoty !!! Ja oficjalnie oświadczam - tęskniłam i zaglądałam a Ciebie nie było :))) A lakier przepiękny !!! Buziaki powitalne ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Izuniu, ja też za Wami tęskniłam :DDD Dzięki , buziaki :***

      Usuń
  5. fajnie znów coś u Ciebie zobaczyć :) ładny ten powrót, taki smakowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Luknęłam na datę ostatniego postu i faktycznie długo Cię nie było, ale dobrze, że już jesteś ;) Lakier cudny i fajna nakrętka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też się stęskniłam za blogowaniem i waszymi blogami :)

      Usuń
  7. Ładny kolor. Taki energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jestes wreszcie:)
    Chcialam wyslac Ci paczke a nie wiedzialam co chcesz......tak myslalam,ze wyjechalas na dluzszy urlop. Tak dziwnie jak jak dlugo nie ma wpisow.....tesknilam :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)