poniedziałek, 2 czerwca 2014

C jak Catrice

Dzisiaj mam Wam do pokazania lakier, który miałam na swoich paznokciach wczoraj. Jest to Catrice King of Greens , czyli lekko szmaragdowa zieleń z zielono-złotym shimmerem. Nakłada się bardzo fajnie, gdyż pigmentacja jest mocno treściwa. Wystarczą dwie cienkie warstwy do pełnego krycia. Ja bardzo lubię takie odcienie zieleni i czuję się w nich fajnie ;)

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci 5in1 Paese, dwie warstwy Catrice, jedna warstwa Seche Vite.










Lubicie zieleń w takim wydaniu?

25 komentarzy:

  1. jak na zieleń, to bardzo przyjemny :) no i na paznokciach wygląda lepiej niż w buteleczce ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. o, nawet bym nie pomyślała, że on taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie czuję w zieleniach, ale ta wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo super jest, pamiętam coś podobnego miało kiedyś KIKO i nigdy nie kupiłam...muszę sie zakręcić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny Catrice, ale nie wiem, czy to ten sam... Obecnie pluję sobie brodę, bo w pracy połamałam paznokcie sporo poniżej linii uśmiechu. :( Nie dość, że to boli, to jeszcze nie maluję paznokci, bo w zasadzie nie mam co malować. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny!!! Ty już wiesz, że ja kocham zieleń na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny kolor, nie lubie tych lakierow bo wszystkie jakie mam maja krzywe pędzelki :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny :) Podoba mi się jego połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę go ;d w buteleczce wygląda niepozornie a na paznokciach... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszeczkę wyglada inaczej niż w butelce, ale też mi się podoba. Mam taką soczystą zieleń, tylko bez drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, podobają mi się te jasno zielone drobinki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. W buteleczce niepozorny a na pazurkach... rozkwitł zielenią :D Piękny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale on ładny! a w buteleczce wyglądał na takiego zwyklaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie lepiej prezentuje się na pazurkach niż w butelce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W butelce taki niepozorny, ale na paznokciach ładnie sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wczoraj królowały zielone odcienie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze ja mam złe doswiadczenia z Catrice :( a tu taki piekniak, chyba musze dac druga szanse :) Swietnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny on! a na Twoich zadbanych paznokciach sama przyjemność oglądać lakiery :) u mnie Catrice niestety nie działa za dobrze, zawsze z nimi coś nie tak, główne zarzuty to smużenie i długie schnięcie. od pewnego czasu nie kupuję już ich lakierów, mimo że kolory mają śliczne, ale hmmm, może czas się przełamać? ten naprawdę wyjątkowo mi podpasował.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)