czwartek, 28 kwietnia 2016

A jak Avon

U mnie na paznokciach moja ostatnia zdobycz, czyli lakier Avon Lavender shimmer . Avon wprowadził kilka nowych kolorów do swojej kolekcji lakierów żelowych. Ten jest fioletem z dużą ilością srebrnego i lawendowego shimmeru. Rewelacyjna pigmentacja pozwala na pokrycie paznokcia jedna grubą warstwą, ;) Ja preferuję w takich lakierach z drobinkami raczej dwie cienkie warstwy. Formuła jest bardzo przyjemna, nakładanie bezproblemowe. Błysk tak jak w poprzednich lakierach z tej serii - super :) Ale ja dodałam z przyzwyczajenia top ;) Lakier bardzo mi się podoba, zresztą wszystkie nowe kolory są warte uwagi :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Kobo Intensive hardener, dwie warstwy Avon, jedna warstwa Sally Hansen Insta-Dri.





















Nosicie, lubicie, polecacie lakiery Avon? Bo ja owszem :D

 

18 komentarzy:

  1. Aż mi się oczy zaświeciły *_* cudeńko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, pierwszy raz widzę taki kolor w takim wykończeniu! super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor na pierwszym zdjęciu mnie nie zachwycił, ale na kolejnych widać, że to jednak cudeńko :D
    Z Avonu mam jeden lakier i top satynowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolorek i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka fanką fioletów nie jestem, ale też czasem noszę ; bardzo lubię lakiery Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię ich lakiery, jak na razie mnie nie zawiodły ;)

      Usuń
  6. jak dużo shimmeru! bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie wczoraj kupiłam podobny kolor z semilaca, już się nie mogę doczekać aż do mnie dotrze. A Ty używałaś kiedyś hybryd? Ja bardzo polecam, nie ma porównania z klasycznymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryd nie próbowałam i na razie na pewno nie będę. Mam duuuużą kolekcje klasycznych lakierów i muszę to jakoś wykorzystać. Poza tym lubię niemalże codziennie zmieniać kolor na paznokciach ;)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)