wtorek, 7 października 2014

G jak Golden Rose

Bardzo lubię jesień. To właśnie podczas tej pory roku (oraz zimą) noszę ciemne lakiery, latem ich jakoś unikam ;). Dziś pokażę Wam lakier, który świetnie nadaję się na piękną polską jesień. Jest to Golden Rose nr 32 (seria Color Expert ). Lakier ten jest nowy w mych zbiorach i pochodzi z wymiany z Zuzią (Zu maluje). Nie mam pojęcia dlaczego Zuzia go nie chciała, bo on jest rewelacyjny!!! Bazą jest bardzo ciemne wino, a w nim gęsto pływa shimmer w kolorach czerwieni, fioletu i złota. Nakłada się bardzo przyjemnie, pierwsza warstwa średnio kryje, ale druga daje całkowite krycie. Drobinki są cudowne i pięknie się prezentują w słońcu. Jak dla mnie jest to lakier z typu: eleganckich, kobiecych i seksownych ;) Ja się tak właśnie w nim czuję :) Super zaskoczenie, jeden z piękniejszych lakierów Golden Rose w mej kolekcji :)


Mam na sobie: jedną warstwę diamentowej odżywki Eveline, dwie warstwy Golden Rose, jedną warstwę Poshe.

















 
Lubicie takie kolory?
 

50 komentarzy:

  1. Ciekawy, głęboki kolor ale dla mnie trochę za ciemny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubuję się w ciemnych kolorach :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie paznokcie, zwłaszcza jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, jest piękny ale u mnie wytrzymał zaledwie 1 dzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dwa dni bez zarzutu, ale musiałam zmyć bo chciałam już coś innego ;)

      Usuń
  4. na paznokciach zdecydowanie zyskuje, nie wiem czy sięgnęłabym po niego bez obejrzenia swatchy ;) piękny, głęboki, elegancki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W buteleczce jest ok, ale bez szału,,,za to na paznokciach....oczarownie ;)

      Usuń
  5. Łał, piękny, mieniący się kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Jakie cudo! Musze mieć ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu widzę u Ciebie lakier, który niesamowicie mi się podoba i chcę go w moich zbiorach :) Poza tym lubię wszelkie ciemne odcienie czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham czerwień w każdym wydaniu :) Ten lakier jest wyjątkowo piękny, polecam :)

      Usuń
  8. nie no masz rację, jest ładny. ale myślę że u Ciebie będzie mu lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to się stało, że nie kojarzę takiego cuda?!

    OdpowiedzUsuń
  10. no po prostu cudowny! aż muszę poszukać go u siebie w okolicy :) uwielbiam odcienie czerwieni i borda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham takie odcienie :) Koniecznie na niego zapoluj, warto go mieć :)

      Usuń
  11. Ależ pięknie te zatopione w nim drobinki wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, jest bardzo kobiecy *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Twoich pazurkach wygląda super! Mało to te drobinki w nim są idealne!
    Niestety nie jest to mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sexy, wampowaty, drobinki bardzo fajne. Dla mnie za ciemny, ale kto lubi takie odcienie, będzie b. zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeśli któraś kocha takie odcienie, to ten lakier jest dla niej :)

      Usuń
  15. Ciemne kolory też noszę raczej jesienią. Połyskujące również zostawiam sobie na tę porę oraz na zimę :)
    Ten jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, piękny jest :))
    Na jesień idealny, lubię takie o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem...odpowiedzialam gdyby co na maila ;)
    Piekny ten kolor......

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mam ten kolorek i zupelnie nie wiem, dlaczego wiele osob go nie lubi, jest niesamowity za sprawą tych drobin! ;) Pieknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko! Taki piękny klasyk to i bez tych drobinek byłby super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w życiu! ale to w życiu by mnie powiedziała, że to lakier z tańszej półki!! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)