środa, 18 listopada 2015

O jak OPI

Z powodu pogody nie udzielam się ostatnio na blogu, zdjęcia robione w pochmurne dni wychodzą fatalnie, więc wolę takich nie zamieszczać. Ale w ostatnią niedzielę udało mi się zrobić kilka fotek korzystając z w miarę słonecznej pogody ;D Miałam na sobie lakier OPI Unfor-Greta-bly Blue (kolekcja Germany jesien 2012). Jest to przepiękny głeboki niebieski shimmer. Nakłada się fantastycznie, potrzebne są dwie warstwy do pełnego krycia. Nie barwi płytki, przy zmywaniu nie brudzi skórek :) Lakier jest świetny, to jeden z moich ulubionych OPI :)

Mam na sobie: jedną warstwę Nail Whitener Inglot, dwie warstwy OPI, jedną warstwę Insta-Dri Sally Hansen.












Co sądzicie o takim shimmerze? Trafia w Wasze gusta ?

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglada na paznokciach :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :-)
    Nieodpowiednie światło, a raczej jego całkowity brak to i moja zmora....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor cudowny, uwielbiam go :)
      Pogoda nie sprzyja robieniu fotek :(

      Usuń
  3. Miałam go, hehe ;)
    Oj to światło teraz jest szare i zdjęcia wychodzą jak wychodzą i mnie, a w sprzęty na razie nie inwestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, fajnie, że nie brudzi skórek przy zmywaniu, bo to zmora podobnych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, nie brudzi skórek to na plus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńko <3 Dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie kolor jest piękny, tylko ja osobiście nie lubię u siebie niebieskich pazurków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, co kto lubi ;) Ja niebieskość na paznokciach kocham :)

      Usuń
  8. Kolorek obłędny!!!
    A co do zdjęć w pochmurną pogodę to zgadzam się z Tobą w 100%. Mi wychodzą albo prześwietlone, albo nieostre, albo pożółkłe i trza się zdrowo napracować żeby było jak trzeba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć :( Kolor cudowny :)

      Usuń
  9. Podoba mi się, aczkolwiek nie jestem pewna czy często nosiłabym go na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)