wtorek, 10 marca 2015

P jak P2

U mnie na paznokciach dzisiaj bardzo wiosennie, a nawet letnio ;) Mam na sobie cudowny lakier P2 Dreamy , czyli piękny turkusowo-błękitny piasek z mnóstwem złota. Nakłada się świetnie, potrzebne są dwie warstwy do pełnego krycia. Schnie szybko na tradycyjną piaskową fakturę. Cudownie prezentuje się w słońcu oraz sztucznym świetle. Piękny jest, jestem nim zauroczona :DDD

Na moich paznokciach: dwie warstwy lakieru P2.









Tęsknicie za wiosną? Bo ja bardzo ;)

28 komentarzy:

  1. U mnie dzisiaj 10 na plusie i słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, kojarzy mi się z syrenkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ci go zazdroszczę, od dawna mi się marzy :-) piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faaaajny! Słońce za oknem - prawie wiosna :D To, co najlepsze - przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ;) nie da się zaprzeczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda na paznokciach! Zdecydowanie kolor kojarzy mi się z Lazurowym Wybrzeżem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jak patrzę na ten lakier to nie tęsknie za wiosną, absolutnie... tęsknię za latem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się, że skojarzenia są bardziej letnie niż wiosenne ;D

      Usuń
  9. Jaki piękny! Idealny na wiosnę/lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! Chcę lata i nad wodę, poleżeć na piasku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj....to mten,ktory mi sie podoba a jeszcze go nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny! Wygląda jak morze w słońcu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)