środa, 7 października 2015

Z jak Zoya

Oto lakier , który nosiłam w weekend. Jest to Zoya Isa (kolekcja Paradise sun lato 2015). Bazą jest kolor niebieski, dość ciemny, ale jest w nim mnóstwo fioletu oraz shimmer w kolorze chabrowym, który opalizuje na różowo. Lakier jest bardziej niebieski w dziennym świetle, a bardziej fioletowy w sztucznym. Shimmer pięknie widoczny, zarówno w cieniu jak i w słońcu. Ten lakier sam w sobie jest jakby lekkim duochromem i czasami widać to również na paznokciach (niestety efekt ten nie do uchwycenia przeze mnie na zdjęciach). Nakładanie jest bardzo przyjemne, dwie warstwy potrzebne do pełnego krycia. Kolor cudowny, bardzo przypadł mi do gustu :) Wyjątkowo przyjemnie mi się go nosiło :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci Sally Hansen Maximum strength , dwie warstwy lakieru Zoya, jedna warstwa Sally Hansen Insta-dri.
























Mnie ten lakier urzekł. A Wam jak się podoba?

21 komentarzy:

  1. podoba się bardzo! jestem zawsze na tak dla niebieskości z shimmerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na miniaturce wydawałam mi się fioletowy i nijaki. Otworzyłam notkę a tu TAKIE cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieskości zawsze bliskie sercu memu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)