piątek, 9 października 2015

E jak Essie

Dziś przed Wami lakier, który nosiłam przez wtorek/środę i szczerze mówiąc nie miałam ochoty go zmywać, tak bardzo przypadł mi do gustu. Mowa o Essie Rock'N Roll (kolekcja Leggy Legend jesień 2015). Jest to ciężki do określenia kolor, ja opiszę go tak: mieszanka dużej ilości brązu z domieszką szarości i śliwki węgierki z shimmerem w kolorze różowego złota. W buteleczce lakier jawi się bardziej jako szarość z domieszką brązu i srebrnym shimmerem w ogromnej ilości. Niestety shimmer nieco ginie na paznokciu, ale na szczęście nie całkowicie. Nakładanie to przyjemność, dwie cienkie warstwy i gotowe. Absolutnie mnie oczarował, pięknie wpisuje się w jesienną aurę :)



























Co powiecie o jesiennej kolekcji Essie? Ja uważam, że jest bardzo udana :)

31 komentarzy:

  1. Przepiękny!!!! mi też ta kolekcja podoba się a to jest mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tylko złoto nie przypadło do gustu, ale cała reszta- jest super :D Ten oraz niebieski to moi ulubieńcy :)

      Usuń
    2. Masz Izuś całkowitą rację - złoto akurat średnio im wyszło ;). Miłego weekendu

      Usuń
    3. no co Wy? mi się to złoto podoba!

      Usuń
    4. Mi jakoś nie, ale jest to takie jednak nietypowe złoto ;) dla koneserów :)

      Usuń
  2. Świetny kolor ;-) Bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny! ten shimmer jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jest bardzo ładna, ale akurat ten brąz najmniej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najładniejszy kolor z jesiennej kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, drobinki są świetne. Większość kolekcji mi wpadła w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny! Choć ja wielką fanką brązu nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio każdy lakier posiadający drobinki z automatu podoba mi się, dlatego z tym nie może być inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest! Zapraszam do mnie: http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. o, a myślałam, że mnie ta jesienna kolekcja jednak nie rusza... widziałam w sklepie na żywo całą, ale jakoś żaden nie spodobał mi się na tyle, żeby kupić. a jednak ten na paznokciach wygląda pięknie! w ogóle to jestem trochę zaskoczona, bo na kilku zdjęciach lakier mocno wpadał w szarość, a jest wybitnie brązowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta kolekcja urzekła od pierwszych swatchy w necie :)

      Usuń
  11. Jak nie przepadam za brązami to muszę powiedzieć, że ten gagatek ładny jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda zachęcająco :) i cieszę się że essie wypuszcza coraz więcej ciekawych lakierów, a nie ciągle tylko neutralne kremy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)