wtorek, 7 stycznia 2014

K jak Kiko

Lakier, który chcę Wam dzisiaj pokazać, zauroczył mnie tak bardzo, że mam ochotę gapić się nieustannie na swoje paznokcie :DDD Mam na sobie lakier Kiko 442 Techno Black (seria Digital). Jest to czarny lakier ze srebrnymi holograficznymi drobinkami. Sam kolor jest transparentny, ale po dwóch grubszych warstwach daje super krycie. Lakier ten cudownie wygląda w słońcu i sztucznym świetle, ale mi podoba się również w cieniu. Zdjęcia udało mi się zrobić dosłownie w kilka minut , łapiąc resztki słońca. Jestem zachwycona tym lakierem i staje się on aktualnie moją ukochaną czernią :D

Na moich paznokciach: jedna warstwa eliksiru z jedwabiem Wibo, dwie warstwy Kiko, jedna warstwa Seche Vite.














Podzielacie mój zachwyt czy ten lakier to nic specjalnego?

50 komentarzy:

  1. Oczywiście, że podzielam... ten lakier jest nieziemski, zarówno nałożony samodzielnie lub jako dodatek. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmos! Bardzo mi się podoba, jest taki niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier nieziemski.Ląduje na liście pożądania

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam podobny lakier w sklepie (Flormar Gliter GL10), ale nie wiem, czy daje podobny efekt do Twojego Kikacza, przejrzyj swatche w necie i daj znać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten glitter, jak dla mnie różnica jest spora...Flormar ma inny odcień czerni plus heksy z białego złota....Słabo kryje...Ale jest śliczny :) i te drobinki holo są super :)

      Usuń
    2. Chyba mi się go zachciało, a wszystko przez Ciebie! :P

      Usuń
    3. Zawsze możesz na mnie liczyć :P

      Usuń
  5. Mam go......kupilam po tym jak oddalam ten najladniejszy, najjasniejszy z tej serii...to bylo moje pocieszenie po stracie tamtego,choc ja takich ciemnych lakierow kiedys nie nosilam. Po tym co tu zobaczylam jestem szczsliwa,ze go mam
    A w sklepach juz go tez nie ma,chyba tylko czerwony,niebieski i zielony zostal.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One wszystkie są cudowne, ale ten zdecydowanie podbił dziś moje serce :D

      Usuń
  6. Normalnie bossskiii ... skojarzył mi się ze słowami piosenki justyny Steczkowskiej: a ja kocham ten stan niebo nade mną Ty obok tu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że lakieromaniaczka to jeszcze jak widzę melomanka :)))

      Usuń
  7. *.* oddaj mi go! Zakochałam się i popadnę w rozpacz, że go nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie oddam, no....tak mi się podoba, że nie oddam :P :DDD

      Usuń
  8. I teraz to Kiko będzie mi się śnić po nocach :))
    Też bym się bez przerwy gapiła na swoje paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj, jak dla mnie to niezwykle urodziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenia się spełniają - podobno :-) mam nadzieję, że moje też się spełni i kiedyś dostane to cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, życzę spełnienia tego marzenia :) Trzymam kciuki :)

      Usuń
  11. piękny jest!! :) wyobrażam sobie jak musi lśnić na żywo *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , chciało mi się cały czas gapić na własne dłonie, tyle ma w sobie uroku ten lakier :DDDDD

      Usuń
  12. Wow ! Robi niesamowite wrażenie, przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  13. ty zUa kobieto... znowu takie cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja jestem zła, tylko producenci tych pięknych lakierów :DDDDDDDDDD

      Usuń
  14. Wow, świetnie wygląda ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  15. What a beautiful nail polish! Love the way it glitters in the sunlight!

    xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it's beautiful, and looks gorgeous in the sunlight :)

      Usuń
  16. to jeden z najpiękniejszych lakierów ever!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go, ale z kolei mi jakoś bardzo do gustu nie przypadł. Wolę Intuitive pink :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intuitive Pink też jest super, ale ja czerń będę nosić jednak częściej :)

      Usuń
  18. Thanks for commenting so frequently on my blog, it makes me really happy. I'm sorry it took me until know to check out your blog, but I'm happy I have. I really like what I'm seeing and especially your fingers. They look so neat and clean - I really adore well taken care of fingers with normal-length nails! Keep up the good work and I will definitely come back often!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You very much for those sweet words :) Stay in touch ;*

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)