niedziela, 22 marca 2015

P jak Paese + C jak China Glaze

Przed Wami mój weekendowy duet lakierowy. Główną rolę gra lakier China Glaze Loco-Motive ( kolekcja All Aboard jesień 2014). Jest to bezbarwna baza w której pływają heksy w kolorze miedzi oraz pyłek i piegi w kolorze przykurzonej mieszanki kolorów niebieskiego i fioletowego. Nakłada się bardzo równomiernie, pierwsza warstwa daje dość delikatny efekt, dlatego ja dałam dwie warstwy. Jako podkład posłużył mi lakier Paese 302 , czyli kremowy , bardzo jasny, mleczny wrzos. Nakłada się bardzo przyjemnie, potrzebne mi były dwie warstwy do pełnego krycia. Efekt wyjątkowo mi się podoba. Zresztą uważam, że China Glaze ma najlepszy wybór i najciekawsze glittery ;)

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki do paznokci My Secret Billionails, dwie warstwy lakieru Paese, dwie warstwy China Glaze, jedna warstwa Poshe.










Co powiecie na taki duet?

Przez weekend dodałam nieco buteleczek do wyprzedaży, ponad 40 sztuk ;D Więc ponownie zapraszam do kliknięcia na wyprzedaż ;) KLIK

  

33 komentarze:

  1. Bardzo ładne połączenie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, skojarzyło mi się z takimi pstrokatymi pisankami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rzeczywiście przypomina pstrokate jaja :)

      Usuń
  3. Świetnie ze sobą współgrają te lakiery :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki duet :)
    Idę oglądać wyprzedaż ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Paese super, chinka nie w moim typie, ale w połączeniu nawet nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pease stanowi świetną bazę dla tej chinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Loco-Motive - lakier z mojej chciejlisty! piękny jest :D śliczny duet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ten glitter jest cudowny!!! Koniecznie musisz go kupić :)

      Usuń
  8. Super to wyglada!
    Pedze na wyprzedaz zerknac ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)