wtorek, 14 stycznia 2014

O jak Orly

Dziś przychodzę do Was z jednym z ukochanych lakierów :D Jest to lakier Orly Meet Me Under the Mistletoe (kolekcja świąteczna 'Tis the Season 2010). Jest to glassfleck w cudownym zielonym odcieniu. Drobinki w nim zawarte są zielone i złote. Lakier nakłada się bardzo przyjemnie, krycie jest średnie. Można swobodnie dać dwie grubsze warstwy, ale ja wolę trzy cienkie :) Uwielbiam ten lakier zarówno za piękny zielony odcień, jak i za wykończenie :) Zdecydowanie to jedna z moich ukochanych zieleni :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa odżywki 5in1 Paese, trzy warstwy Orly, jedna warstwa Seche Vite.















Podoba Wam się Orly w wydaniu zielonym ?

51 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie <3
    Te zdjęcia zachęcają mnie do kupna tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ten lakier jest cudowny, bardzo polecam zakup :) Będziesz zadowolona :)

      Usuń
  2. Kojarzy mi się z choinką , taki iście świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja właściwie noszę go najczęściej w okresie zimowym :D

      Usuń
  3. A mi się on kojarzy bardziej z letnim okresem :P Cudny jest, muszę się koniecznie za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDD Jest tak piękny, że pasuje na każdą porę roku :)

      Usuń
  4. Jest przepiękny! Dawno żaden Orly mnie tak nie zachwycił (no może poza kolekcją Galaxy FX :-P)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny!!!! Technika malowania i dbania o pazurki - jak dla mnie kosmos i co najmniej 6+ :) ps.napisalam do Ciebie e-maila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie odpisuję :DDDD Za komplementy serdecznie dziękuję :*

      Usuń
  6. piękny kolor i te drobiny, cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pasuja Ci takie kolory, ewidentnie Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj...widze, ze masz cos nowego na blogu....i wpadlam na 1 miejsce....hmmm....wychodzi na to, ze spamuje :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nagroda Cię czeka za miejsce na podium, może, może :DDDD

      Usuń
    2. taaa.......baty za spam :D:D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, jest piękny, u mnie tez w czołówce :DD

      Usuń
  10. Wcale sie nie dziwie, ze pochodzi ze świątecznej serii - przepiękna, choinkowa zieleń :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor, takiego nie mam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie dzisiaj do mnie przyszedł :D Piękny jest!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. przyjemniaczek :)
    nie dostałam od Ciebie danych do wysyłki, czy zamówienie nadal aktualne?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze oczy trudno oderwać :D boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Piękny jest ten lakier, na żywo jeszcze piękniejszy :)

      Usuń
  15. This is so gorgeous!! Why isn't this one in my collection??

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za zielonym, ale w takim wydaniu wygląda nawet fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mega podoba mi się go wykończenie, wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z piękniejszych zielonych lakierów jakie posiadam :)

      Usuń
  18. Oh wow, absolutely love this one! What a beautiful colour! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, Izabelo, hipnotyzujesz mnie swoimi zieleniami :))
    Ta nawet mnie chwyciła za serce :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to jest, że ten lakier mnie do tej pory nie kusił. Mam tyle choinkowych Chinek... a teraz się ślinie! No nie mogę tu zaglądać, nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja zielone Chinki uwielbiam, a ten Orly jest tak cudowny, że jako fanka zieleni powinnaś jednak rozważyć jego zakup, nie pożałujesz, zakochasz się w nim od pierwszego spojrzenia :)

      Usuń
    2. Musisz tu zaglądać , musisz......
      Zahipnotyzowałam Cię :DDDD ?

      Usuń
  22. Heheh noooo hipnoz działa w 100%, to na pewno! A Orly miałam okazję ostatnio kupić i jakoś nie wzięłam... właśnie przez zapas Chinek... eh. Może kiedyś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jakby co, to będę robić za hipnotyzerkę :DDDD

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)