piątek, 15 kwietnia 2016

C jak China Glaze

Dzisiaj nosiłam na paznokciach duet tej samej firmy, mianowicie China Glaze. Kolor położony na wszystkie paznokcie to Pinking out the window (kolekcja Road trip wiosna 2015). Jest to kremowa mieszanka jasnego koralu z różem. Nakładanie przyjemne, aczkolwiek potrafi trochę robić prześwity, więc dałam trzy cienkie warstwy , zamiast dwóch grubych. Na zdjęciach lakier wyszedł trochę jaśniej niż w rzeczywistości. Na dwa paznokcie dodałam glitter Be merry, be bright (kolekcja Happy HoliGlaze zima 2013). Jest to bezbarwna baza , a w niej różnej wielkości heksy w kolorze fioletowym i rubinowym. Nakładanie przyjemne, jedna warstwa całkowicie wystarczy do efektu jaki widzicie na zdjęciach. Glitteru jest dużo i sporo się go nabiera na pędzelek, lekko miziam i gotowe ;) Całość przyjemnie się nosiło :)

Na moich paznokciach: jedna warstwa Kobo Intensive hardener, trzy warstwy CH Pinking out the window, jedna warstwa CH Be merry, be bright, jedna warstwa Poshe.



















Lubicie takie kolory?  Nosicie? Bo ja chętnie :)

14 komentarzy:

  1. Chinka bardzo ładna ; z chęcią nosiłabym taki kolorek ; od glitterów jakoś się ostatnio odzwyczaiłam , nigdy nie lubiłam ich zmywać , pewnie dlatego wolę wrzucić stemplowy wzorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jest łatwiej nałożyć glitter, niż stemple, które na razie robiłam dwa razy ;DDD Brak mi czasu na naukę :(

      Usuń
  2. śliczny kolorek! glitter też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. różo-koral bardzo ładny, glitter jakoś mniej przypadł mi do gustu, chyba że wygląda akurat tak w tym połączeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten glitter bardzo się podoba, może rzeczywiście na innym kolorze będzie wyglądał ciekawiej :)

      Usuń
  4. koral mi nie pasuje za bardzo (fatalnie wygląda przy moim odcieniu skóry), ale za to glitter jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham koralowe pazurki :)Glitter bardzo udany to fakt :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne połączenie. Czy ten top nie jest podobny do OPI Polka.com?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Nie skojarzyłam nawet, że może być podobny do OPi, ale z ciekawości zestawiłam ze sobą buteleczki...dla mnie różnica jest spora...tutaj mamy dwa kolory heksów, a w OPI trzy (róż, fiolet i turkus). Rozmiar heksów też jest inny w obu lakierach. A który ładniejszy, hmmm, chyba jednak OPI :DDD

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)