czwartek, 7 maja 2015

Z jak Zoya

U mnie dzisiaj bardzo kobieco na paznokciach. Mam na sobie lakier Zoya Kimber (kolekcja Surf lato 2012). Jest to mieszanka czerwieni i różu, taka trochę malinka z ogromną ilością złotego shimmeru. Nakłada się rewelacyjnie, potrzebne są dwie warstwy do pełnego krycia. Shimmer pięknie widoczny, cudownie lśni w słońcu. W cieniu wychodzi z lakieru więcej czerwonych tonów, a w słońcu więcej różowych. Bardzo przyjemnie się nosi. Kolor jak dla mnie bardzo kobiecy i taki troszkę sexy ;DDD

Mam na sobie: jedną warstwę CC Magic Nails Bielendy, dwie warstwy lakieru Zoya, jedną warstwę Poshe.



























Kolor w Waszym typie czy niekoniecznie ;) ?

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolorek taka fuksja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest bardzo w moim typie, piękny jest!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim również, my z Manią lubimy podobne kolory :P

      Usuń
    2. Ten jest wyjątkowo uroczy :)

      Usuń
  3. Jak najbardziej w moim typie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku Izuś i tak kusisz tymi lakierami a ja tylko dopisuję co chwilę lakiery które u Ciebie zobaczę na listę moich wymarzonych ♥ hmm a wiesz, że nie mam jeszcze ani jednego lakieru Zoya :( przeżywam lakierową traumę :( muszę to zmienić moja ulubiona kusicielko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz w takim razie to zmienić , koniecznie....te lakiery są super :)

      Usuń
  5. Kolor bardzo w moim typie ;) niestety nie mam żadnego lakieru Zoya, ale pasowałoby to zmienić, bo wszystkie są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię te markę, polecam spróbować,,,,a zapewne się zakochasz ;)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze, sprawiają mi dużą przyjemność i za to, że tu zaglądacie.
Wszelkie obraźliwe komentarze będą usuwane. Anonimowych czytelników proszę o przedstawianie się.
Dla postów starszych niż 2 dni ustawione jest moderowanie komentarzy :)